ارزیابی اصول و معیارهای مکانیابی مراکز تجاری نوین (مطالعه موردی: مرکز تجاری بوکان در منطقه یک، ناحیه سه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی اصول و معیارهای مکانیابی مراکز تجاری نوین (مطالعه موردی: مرکز تجاری بوکان در منطقه یک، ناحیه سه) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی اصول و معیارهای مکانیابی مراکز تجاری نوین (مطالعه موردی: مرکز تجاری بوکان در منطقه یک، ناحیه سه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی اصول و معیارهای مکانیابی مراکز تجاری نوین (مطالعه موردی: مرکز تجاری بوکان در منطقه یک، ناحیه سه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی اصول و معیارهای مکانیابی مراکز تجاری نوین (مطالعه موردی: مرکز تجاری بوکان در منطقه یک، ناحیه سه) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

مراکز تجاری نوین مجموعه ای متشکل از چندین مغازه و واحدهای تجاری- خدماتی است که به منظور رفاه حال و نیاز خریداران و همچنین بهبود اقتصاد مشترک بین صنف های مختلف درسطح نواحی شهری ایجاد می گردد. بدون تردید مکان یابی درست این نوع مراکز و توجه به نقش آن در ارایه خدمات به شهروندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. رشد شتابان جمعیت که موجب افزایش تقاضا شده است باعث برهم خوردن نظام توزیع خدماتی شده است که این مهم می تواند معضلات بسیاری از جمله افزایش ترافیک و اختصاص زمان بیشتر جهت خرید کالا را به وجود آورد. با در نظر گرفتن این مهم، برنامه ریزی و خدمات رسانی برای ساعاتی که خریدار جهت خرید پیش رو دارد امری مسلم به نظر می رسد و از آنجا که تنوع خرید در کشور ما از پیشینه ای غنی برخوردار است و همچنین با توجه تغییر الگوی استفاده از مراکز تجاری به عنوان مکان هایی برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح در کنار خرید، ایجاد و انتخاب مکان های مناسب این نوع مراکز در سطح شهر امری ضروری است که این امر می تواند بار ترافیکی را کاهش دهد. در تحقیق پیشرو تلاش شده است با استفاده از روش توصیفی تحلیلی و با تمرکز بر عوامل موثر در مکانیابی مرکز تجاری بوکان وضعیت موجود این مرکز از لحاظ میزان انطباق با معیارهای ذکر شده به وسیله ماتریس های سازگاری، مطلوبیت، ظرفیت و وابستگی مورد ارزیابی قرار گیرد. در این راستا پس از ارزیابی معیارهای موثر در مکان یابی مراکز تجاری بوکان با مقایسه معیارهای حاصله و تعیین دقت مکانیابی، نتایج به دست آمده حاکی از آن است که با در نظرگرفتن عملکرد ناحیه ای، مکان یابی این مرکز خرید نوین تا حد قابل قبولی به درستی انجام شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.