رتبه بندی و بررسی رابطه بین مولفه های ارزش ویژه نام و نشان تجاریبا اظهار میل مشتری به پذیرش خدمات بیمه ای(مورد مطالعه: مشتریان بیمه ایران در شهر بوشهر)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رتبه بندی و بررسی رابطه بین مولفه های ارزش ویژه نام و نشان تجاریبا اظهار میل مشتری به پذیرش خدمات بیمه ای(مورد مطالعه: مشتریان بیمه ایران در شهر بوشهر) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رتبه بندی و بررسی رابطه بین مولفه های ارزش ویژه نام و نشان تجاریبا اظهار میل مشتری به پذیرش خدمات بیمه ای(مورد مطالعه: مشتریان بیمه ایران در شهر بوشهر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی و بررسی رابطه بین مولفه های ارزش ویژه نام و نشان تجاریبا اظهار میل مشتری به پذیرش خدمات بیمه ای(مورد مطالعه: مشتریان بیمه ایران در شهر بوشهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رتبه بندی و بررسی رابطه بین مولفه های ارزش ویژه نام و نشان تجاریبا اظهار میل مشتری به پذیرش خدمات بیمه ای(مورد مطالعه: مشتریان بیمه ایران در شهر بوشهر) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

بازاریابان و بازارداران باور دارند که نام و نشان تجاری ارزشی بیش از ارزش معمول ایجاد کرده و توسعه می دهد. از این رو ارزش ویژه نام و نشان تجاری از اهمیت بسیاری به منظور جلب نظر و افزایش تمایل مشتریان به شرکت ها و محصولات آنها برخوردار است. بنابراین، هدف این تحقیق رتبه بندی مولفه های ارزش ویژه نام و نشان تجاری (آگاهی، کیفیت درک شده، تداعی گرها و وفاداری) و نیاز بررسی رابطه ارزش ویژه نام و نشان تجاری با اظهار میل مشتری به پذیرش خدمات بیمه ای از دیدگاه مشتریان بیمه ایران است. روش تحقیق برحسب هدف کاربردی و بر حسب نحوه گردآوری داده ها توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق کلیه مشتریان شعب بیمه ایران در شهر بوشهر است. نمونه آماری این تحقیق ۴۱۸ نفر از مشتریان نمایندگی های بیمه ایران در شهر بوشهر است. داده های مورد نیاز این تحقیق با استفاده از ابزار پرسشنامه جمع آوری و به وسیله نرم افزار SPSS و تکنیک های همبستگی، رگرسیون چندگانه و تحلیال واریانس تجزیه و تحلیل شد. نتایج تحقیق نشان داد که اولویت بندی مولفه های ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مشتریان بیمه ایران به ترتیب شامل وفاداری به نام و نشان تجاری، کیفیت درک شده نام و نشان تجاری، آگاهی از نام و نشان تجاری و تداعی گرهای نام و نشان تجاری می شود. نتایج آزمون فرضیه اصلی تحقیق نیز نشان داد که ارزش ویژه نام و نشان تجاری رابطه معنی دار و مثبتی با اظهار میل مشتری به پذیرش خدمات بیمه ای دارد. نتایج آزمون فرضیه های فرعی تحقیق نیز نشان داد که آگاهی از نام و نشان تجاری، کیفیت درک شده نام و نشان تجاری، تداعی گرهای نام و نشان تجاری و وفاداری به نام و نشان تجاری رابطه معنی دار و مثبتی با اظهار میل مشتری بهپذیرش خدمات بیمه ای دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.