بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی وب سایت بر قصد خرید مشتری(مطالعه موردی : مشتریان شرکت بازاریابان ایرانیان زمین)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
35 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی وب سایت بر قصد خرید مشتری(مطالعه موردی : مشتریان شرکت بازاریابان ایرانیان زمین) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی وب سایت بر قصد خرید مشتری(مطالعه موردی : مشتریان شرکت بازاریابان ایرانیان زمین)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی وب سایت بر قصد خرید مشتری(مطالعه موردی : مشتریان شرکت بازاریابان ایرانیان زمین)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی وب سایت بر قصد خرید مشتری(مطالعه موردی : مشتریان شرکت بازاریابان ایرانیان زمین) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از این مقاله، بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی وبسایت بر قصد خرید مشتری از دیدگاه مشتریان شرکت بازاریابان ایرانیان زمین انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش، شامل تمامی مشتریان شرکت بازاریابان ایرانیان زمین در شهر تبریز در سال ۱۳۹۵ می باشد که تعداد آنها در مجموع ۳۸۵ نفر می باشد که به صورت روش نمونه گیری تصادفی در دسترس انجام گرفته است و زمان توزیع پرسشنامه از ۱۵ مرداد ماه تا ۱۵ شهریور ماه می باشد. در این پژوهش جهت سنجش اعتبار محتوا بر اساس نظر اساتید راهنما و مشاور استفاده شده است. روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی پیمایشی است. پایایی همه متغیر در دامنه قابل قبول قرار داشت که از آزمون آلفای کرونباخ استفاده شده است که پایایی کل سوالات برابر با ۰.۹۲ است. برای جمع آوری داده های لازم جهت آزمون فرضیه های تحقیق از پرسشنامه استفاده شده است. برای تحلیل توصیفی داده ها، از جداول نمودارها، شاخص های پراکندگی و برای تحلیل آمار توصیفی از آماره های میانگین میانه فراوانی، میانگین متغیرهای تحقیق از آزمون کولموگروف اسمیرنوف و آزمون رگرسیون خطی در بسته نرم افزاری SPSS نسخه ۲۴ استفاده شده است. نتایج آماری نشان می دهد که استراتژی بازاریابی وبسایت بر قصد خرید مشتری با میانجی گری ریسک و اعتماد تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.