بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی رضایت ارباب رجوع در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی رضایت ارباب رجوع در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی رضایت ارباب رجوع در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی رضایت ارباب رجوع در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی رضایت ارباب رجوع در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

یکی از عوامل موثر در موفقیت سازمان ها (تولیدی/ خدماتی) درنیل به اهداف خود و رضایتمندی ارباب رجوع، بهبود در کیفیت خدمات ارایه شده به آنهاست. اکثر نظریه پردازان و محققان، بر اهمیت دو مفهوم رضایت مشتری و کیفیت خدمات، توافق دارند و آنها را مفاهیمی بنیادی در مدیریت خدمات می دانند. بنابراین در پژوهش حاضر به تبیین مولفه های خدمات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی براساس رضایت خدمت گیرندگان از خدمات با فرض وجود رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت ارباب رجوع می پردازد. بدین منظور جهت پاسخگویی به سوالات تحقیق، داده های موردنظر با استفاده از ابزار پرسشنامه و از طریق نمونه ای ۱۳۶ تایی که شامل ارباب رجوع اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین مراجعین کاریابی های شهر زنجان بوده است، گردآوری شده و مبنای تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. ضمن اینکه جهت تحلیل داده ها و بررسی روابط میان متغیرهای گوناگون تحقیق نیز از نرم افزارهای آماری spss22 و PLS استفاده گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.