نحوه سازمان دهی کلاس های چندپایه: فضای آموزشی، تفاوت های فردی ، ترکیب وچیدمان کلاس


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نحوه سازمان دهی کلاس های چندپایه: فضای آموزشی، تفاوت های فردی ، ترکیب وچیدمان کلاس دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نحوه سازمان دهی کلاس های چندپایه: فضای آموزشی، تفاوت های فردی ، ترکیب وچیدمان کلاس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نحوه سازمان دهی کلاس های چندپایه: فضای آموزشی، تفاوت های فردی ، ترکیب وچیدمان کلاس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نحوه سازمان دهی کلاس های چندپایه: فضای آموزشی، تفاوت های فردی ، ترکیب وچیدمان کلاس :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

در نظام آموزشی کشور ما وجود کلاس های چند پایه واقعیتی اجتناب ناپذیر است ، شرایط سخت محیطی ، کمبود جمعیت دانش آموزی ، کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی ، مهاجرت طبیعی یا اجباری و وجود مشکلات و مسایل متعدد مادی و اقتصادی از عواملی هستند که امکان تشکیل واحد آموزشی را با کلاس های تک پایه محدود می سازند . هدف پژوهش حاضر بررسی مشکلات مربوط به سازماندهی کردن کلاس های چندپایه است.روش به کاربرده شده پدیدارشناسی است که استفاده ازتجارب زیسته معلمان شهرستان بیرانشهر استان لرستان است و ابزار کار مصاحبه می باشدکه از۵معلم تا مرحله اشباع صورت گرفته است. سوال های مصاحبه مربوط به مسایلی ازجمله ، حداکثر تعداد پایه ها درکلاس، اولویت تدریس معلم، نحوه برخورد بادانش آموزان ضعیف درکلاس خود و همچنین مسایل مربوط به مشکلات این مدارس می باشد. یافته های پژوهش حاصل نشان دهنده آن است که مهمترین عامل موثر در سازماندهی کردن کلاس ،رعایت اصل تفاوت های فردی دربین دانش آموزان و عدم مقایسه آنها با یکدیگر است، و همچنین فراهم کردن محیط آموزشی مناسب و نحوه صحیح گروه بندی کردن دانش آموزان و چیدمان کلاس در سازماندهی کردن کلاس ها، بخصوص کلاس های مدارس چندپایه عامل مهمی است که موجب تسهیل امریادگیری در بین دانش آموزان می شود. براساس اطلاعاتی که این پژوهش بدست آمده است مهمترین عامل موثر دریادگیری دانش آموزان میزان تسلط ودانش معلم به موضوعات و مطالب درسی است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.