مقایسه اثربخشی اقدام پژوهی و درس پژوهی برمهارت های حرفه ای درس ریاضی در دوره راهنمایی شهرستان رودبار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه اثربخشی اقدام پژوهی و درس پژوهی برمهارت های حرفه ای درس ریاضی در دوره راهنمایی شهرستان رودبار دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه اثربخشی اقدام پژوهی و درس پژوهی برمهارت های حرفه ای درس ریاضی در دوره راهنمایی شهرستان رودبار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه اثربخشی اقدام پژوهی و درس پژوهی برمهارت های حرفه ای درس ریاضی در دوره راهنمایی شهرستان رودبار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه اثربخشی اقدام پژوهی و درس پژوهی برمهارت های حرفه ای درس ریاضی در دوره راهنمایی شهرستان رودبار :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش مقایسه اثربخشی اقدام پژوهی ودرس پژوهی برمهارت های حرفه ای درس ریاضی در دوره راهنمایی است.روش انجام پژوهش زمینه ای است وجامعه آماری کلیه معلمان شاغل به تدریس درس ریاضی وشرکت کنندگان پژوهشی واقدام پژوهی دوره راهنمایی شهرستان رودبار در سال تحصیلی۹۵-۹۶به تعداد۲۵۵نفرونمونه آماری۱۵۰نفرازمعلمان زن ومردمی باشندکه به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند.دراین تحقیق ازابزارپرسشنامه محقق ساخته (حاوی۲۵سوال بامقیاس لیکرت)استفاده شده است.داده ها در دوسطح توصیفی(با استفاده ازجدول توزیع فراوانی ،درصدمیانگین)وآماراستنباطی(با استفاده از آزمون Tوتجزیه وتحلیل واریانسANOVAوآزمون تعقیبی توکی وشفه)وبا نرم افزارSpss؛موردتوصیف وتجزیه وتحلیل قرارگرفت. .عمده ترین یافته های پژوهشی این است که میزان آگاهی معلمان ازمهارت های حرفه ای در درس ریاضی با کسب میانگین۱۰۳/۵درآزمون خودسنجی و۷۷/۴۵درچک لیست(مشاهده تدریس)متفاوت است. باتوجه به سطح معنی داری درآزمون چک لیست(۰/۰۴> 0/05= sig)گرفته می شودکه میزان آگاهی معلمان ریاضی از مهارت های حرفه ای درمقایسه اثربخشی اقدام پژوهشی ودرس پژوهی متفاوت است . این نتیجه درباره۴ مولفه مهارت های حرفه ای معلمان نیز به دست آمده است که نتایج جدول آزمون توکی، شفه نشان می دهد که مولفه روش تدریس ، بیشترین میزان آگاهی و سپس طراحی آموزشی و ارزشیابی و در آخرتکنولوژی آموزشی کمترین میزان را دارا بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.