مروری بر مطالعات انجام شده در زمینه تاثیر مدارس هوشمند بر فرایند یاددهی-یادگیری


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری بر مطالعات انجام شده در زمینه تاثیر مدارس هوشمند بر فرایند یاددهی-یادگیری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری بر مطالعات انجام شده در زمینه تاثیر مدارس هوشمند بر فرایند یاددهی-یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری بر مطالعات انجام شده در زمینه تاثیر مدارس هوشمند بر فرایند یاددهی-یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مروری بر مطالعات انجام شده در زمینه تاثیر مدارس هوشمند بر فرایند یاددهی-یادگیری :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

یکی از مهمترین نتایج مورد انتظار از تغییراتی که به سبب حضور و پیشرفت فناوری ارتباطات و اطلاعات در نظام آموزش و پرورش کشور به وجود آمده و در قالب مدارس هوشمند تجلی پیدا کرده، بهبود روند آموزش و یادگیری است. هدف از این مقاله، مروری بر پژوهش های مرتبط با تاثیر مدارس هوشمند بر فرایند یاددهی-یادگیری است که در داخل کشور انجام و به صورت مقاله به زبان فارسی منتشر شده است. تلاش بر آن بوده است که نقاط قوت و موانع فرا روی تاثیر گذاری مدارس هوشمنددر امر یاد دهی – یادگیری از دیگاه صاحبنظران، جمع بندی و تحلیل شود. در این بررسی، کلیدواژه های مدرسه هوشمند ، فرایند یاد دهی و فرایندیادگیری در پایگاه های اطلاعاتیGoogle scholar و SID , Civilica , Noor, Magiran بدون در نظر گرفتن محدودیت زمانی جستجو شد. بدین ترتیب ۲۷ مقاله که عمدتا بین سالهای ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۵ به چاپ رسیده بود بازیابی شدند که پس از بررسی محتوای هر یک از آنها، ۲۰ پژوهش مرتبط به روش اسنادی مبنای تحقیق گرفتند. نتایج این پژوهش نشان داد که مدارس هوشمند عملا نسبت به مدارس عادی در نظام آموزشی کشور دارای کارکرد بهتری بوده اند و موجب افزایش شاخص هایی نظیر انگیزه ، پیشرفت تحصیلی، میزان یادگیری و مهارتهای اجتماعی دانش آموزان شده اند. بهینه سازی زیرساخت فاوا و برگزاری دوره های هماهنگ آموزش استفاده ازبرنامه های فناوری اطلاعات برای معلمان ، اولیای مدارس و دانش آموزان به عنوان مهمترین عوامل افزایش تاثیر گذاری مطلوب مدارس هوشمند پیشنهاد شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.