مقاله راهبردهای اندازهگیری اثربخشی تدریس در نظامهای آموزش عالی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله راهبردهای اندازهگیری اثربخشی تدریس در نظامهای آموزش عالی دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله راهبردهای اندازهگیری اثربخشی تدریس در نظامهای آموزش عالی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله راهبردهای اندازهگیری اثربخشی تدریس در نظامهای آموزش عالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله راهبردهای اندازهگیری اثربخشی تدریس در نظامهای آموزش عالی :
تعداد صفحات :۳۷
مدیران ارشد دانشگاهها برای گزینش، نگهداری و تسهیل فرصتهای پیشرفت حرفهای اعضای هیأت علمی کارآمد، مسئولیتی عمده بر عهده دارند. برای ادای این مسئولیت، مدیران نیازمند اتخاذ تصمیمهای مهمی هستند. اهمیت اندازهگیری اثربخشی تدریس به دلیل فراهم ساختن مستنداتی است که برای اتخاذ چنین تصمیمهای سرنوشتسازی درباره آینده نظام آموزش عالی بکار میرود. به دلیل پیچیدگی فرایند اندازهگیری اثربخشی تدریس دانشگاهها باید راهبردهای متنوع و متفاوتی را برای اندازهگیری اثربخشی تدریس مدنظر داشته باشند تا تصویری جامع، معتبر و صحیحی از عملکرد اعضای هیأت علمی فراهم شود. معیارها و شاخصهای موردنظر در نظام آموزش عالی هرکشوری تعیین میکند که در فرایند ارزیابی اثربخشی تدریس چه چیزی باید اندازهگیری شود و چگونه اندازهگیری به انجام برسد. این مقاله، الگویی مرکب از راهبردهای مختلف اندازهگیری اثربخشی تدریس، نوع ابزار بکار رفته در آنها، ارائهکننده مستندات، افراد ذینفع از آنها و نوع تصمیمگیری بر مبنای آن مستندات را تشریح میکند. این راهبردها میتوانند در اتخاذ تصمیمهای مربوط به فعالیتهای بهبود فرایند تدریس و امور استخدامی اعضای هیأت علمی، بکار روند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.