مقاله کنش افتراقی سؤال (DIF) و آزمون (DTF) مرتبط با جنسیت در آزمونهای کنکور سراسری سازمان سنجش آموزش کشور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کنش افتراقی سؤال (DIF) و آزمون (DTF) مرتبط با جنسیت در آزمونهای کنکور سراسری سازمان سنجش آموزش کشور دارای ۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کنش افتراقی سؤال (DIF) و آزمون (DTF) مرتبط با جنسیت در آزمونهای کنکور سراسری سازمان سنجش آموزش کشور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کنش افتراقی سؤال (DIF) و آزمون (DTF) مرتبط با جنسیت در آزمونهای کنکور سراسری سازمان سنجش آموزش کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کنش افتراقی سؤال (DIF) و آزمون (DTF) مرتبط با جنسیت در آزمونهای کنکور سراسری سازمان سنجش آموزش کشور :
تعداد صفحات :۴۸
عملکرد آزمودنی با کنترل آماری توانایی ایشان در گروه های مختلف جنسیتی ممکن است متفاوت باشد. در این صورت، وقوع کنش افتراقی سؤال (DIF) / آزمون (DTF) مرتبط با جنسیت و به دنبال آن سوگیری سؤال/آزمون محتمل است. هدف اصلی از اجرای این پژوهش، مطالعه DIF/DTF و سوگیری جنسیتی در آزمونهای کنکور سراسری ایران است. آزمونهای تخصصی یک دفترچه آزمون در پنج گروه آزمایشی شرکتکننده در کنکورهای سراسری سالهای ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ به صورت خوشهای تک مرحلهای انتخاب شدند. سپس برای مطالعه DIF از تحلیل رگرسیون لوجستیک و برای مطالعه DTF از رویکرد مبتنی بر IRT استفاده شد. نتایج نشان داد که بهطور متوسط، حدود ۱۴ درصد از پرسشهای آزمون های مورد مطالعه دارای DIF جنسیتی با اندازه اثر ناچیز (۰۰۰۱/۰>EF) هستند و حداکثر ۲ درصد آنها بر اساس نقطه نظرات گروههای خبرگان نسبت به جنس مؤنث یا مذکر سوگیری دارند. همچنین یافتههای تحلیل DTF نشان داد که به جز آزمون خلاقیتهای نمایشی گروه هنر که نسبت به زنان دارای سوگیری کمی است، سایر آزمون ها فاقد DTF هستند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.