مقاله مدیریت ارزشیابی کیفیت در نظام آموزشی سازمانهای صنعتی (با رویکرد تحلیلی به دستاوردهای حاصل از بکارگیری شاخصهای ارزیابی عملکرد آموزشی در صا ایران)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت ارزشیابی کیفیت در نظام آموزشی سازمانهای صنعتی (با رویکرد تحلیلی به دستاوردهای حاصل از بکارگیری شاخصهای ارزیابی عملکرد آموزشی در صا ایران) دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت ارزشیابی کیفیت در نظام آموزشی سازمانهای صنعتی (با رویکرد تحلیلی به دستاوردهای حاصل از بکارگیری شاخصهای ارزیابی عملکرد آموزشی در صا ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت ارزشیابی کیفیت در نظام آموزشی سازمانهای صنعتی (با رویکرد تحلیلی به دستاوردهای حاصل از بکارگیری شاخصهای ارزیابی عملکرد آموزشی در صا ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت ارزشیابی کیفیت در نظام آموزشی سازمانهای صنعتی (با رویکرد تحلیلی به دستاوردهای حاصل از بکارگیری شاخصهای ارزیابی عملکرد آموزشی در صا ایران) :

تعداد صفحات:۶

چکیده:

در جهان صنعتی امروز که پیشرفت و توسعه کشورها، سازمانهاو موسساتکوچک و بزرگ د رگرو علم و دانش بشری است، ضرورت توجه به کیفیت اموزش و بهره وری حاصل از آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا به عینه دریافت شده است که ارتقای کیفی عملکرد کارکنان، عامل اصلی ماندن در صحنه رقابت و توسعه سازمانی می باشد. در حال حاضر استمرار در کیفیت آموزش تبدیل به یکی مسائل مهمواحدهای آموزشی به ویژه در سازمانهای صنعتی گردیده است. اغلب واحدهای آموزشی، صرف نظر از حجم سازمانی ، نوع فعالیتها و ساختار مربوطه، در هدفهای اعلام شده خود ادعا دارند که درصدد رسید ن به بتربیت کیفیتی هستند که از آنان انتظار میرود، اما چگونه حصول این کیفیت را کنترل می کنند؟ و تا چه برای حفظ کیفیت، موفق هستند؟ این مقاله بر آن است کهبا رویکرد تحلیلی به دستاوردهای حاصل از بکارگیری شاخص های ارزیابی عملکرد آموزشی در صاایران وتجارب حاصل از ممیزی اموزشی انجام گرفته در سال های ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۳ ، نشان دهد چگونه می توان با استفاده ازشاخصهای مناسب کیفیت آموزش را در سطح بهینه کنترل و حفظ نمود؟

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.