مقاله ارزیابی تأثیر عوامل فردی بر نگرش مصرفکننده درباره برنامههای کاربردی تلفن همراه: مطالعه کاربران گوشی هوشمند در بین دانشجویان کارشناسی دانشگاه اصفهان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی تأثیر عوامل فردی بر نگرش مصرفکننده درباره برنامههای کاربردی تلفن همراه: مطالعه کاربران گوشی هوشمند در بین دانشجویان کارشناسی دانشگاه اصفهان دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی تأثیر عوامل فردی بر نگرش مصرفکننده درباره برنامههای کاربردی تلفن همراه: مطالعه کاربران گوشی هوشمند در بین دانشجویان کارشناسی دانشگاه اصفهان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی تأثیر عوامل فردی بر نگرش مصرفکننده درباره برنامههای کاربردی تلفن همراه: مطالعه کاربران گوشی هوشمند در بین دانشجویان کارشناسی دانشگاه اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی تأثیر عوامل فردی بر نگرش مصرفکننده درباره برنامههای کاربردی تلفن همراه: مطالعه کاربران گوشی هوشمند در بین دانشجویان کارشناسی دانشگاه اصفهان :
تعداد صفحات :۲۹
تلفن همراه یک ابزار ارتباطی است که روز به روز گستردگی و قابلیتهای بیشتری مییابد و بیشتر یک رسانه کابردی برای انجام فعالیتهای پیشبردی بوده که توجه شرکتها را جلب کرده است. تبلیغات موبایلی دارای جنبههای مختلفی است. یکی از ابعاد تبلیغات موبایلی استفاده از برنامههای کاربردی تلفن همراه برای تبلیغات و بازاریابی است که نتیجه پیشرفت در فناوری موبایل است. پژوهش حاضر به دنبال ارزیابی تأثیر عوامل فردی بر نگرش مصرفکننده درباره برنامههای کاربردی تلفن همراه است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و ماهیت آن توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری از کاربران گوشی هوشمند در بین دانشجویان کارشناسی دانشگاه اصفهان تشکیل شده و تعداد نمونه ۲۳۰ نفر انتخاب شده است. با بررسی منابع نظری پژوهش و با الهام از مدل منصور (۲۰۱۲)، که بر مبنای تئوری رفتار برنامهریزیشده تدوین شده بود، مدل مفهومی پژوهش طراحی شده است. برای جمعآوری دادهها و تجزیه و تحلیل آنها از پرسشنامه تستی محققساخته استفاده شده و برای آزمون فرضیهها از روش مدلسازی معادلات ساختاری استفاده شده است. براساس یافتههای پژوهش عوامل فردی شامل نفوذپذیری اجتماعی فرد و نگرش کلی فرد درباره تبلیغات بر فایده درکشده از تبلیغات موبایلی دارای تأثیر مثبت و معناداری است. همچنین تأثیر نوآوربودن فرد، نفوذپذیری اجتماعی و نگرش کلی فرد درباره تبلیغات بر سرگرمکنندگی درکشده از تبلیغات موبایلی تأیید میشود. در نهایت تأثیر فایده درکشده و سرگرمکنندگی درکشده نیز بر نگرش مصرفکننده راجع به تبلیغات موبایلی تأیید میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.