مقاله شناسایی نیازهای یادگیری اعضای هیئت علمی در آموزش عالی الکترونیکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی نیازهای یادگیری اعضای هیئت علمی در آموزش عالی الکترونیکی دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی نیازهای یادگیری اعضای هیئت علمی در آموزش عالی الکترونیکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی نیازهای یادگیری اعضای هیئت علمی در آموزش عالی الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی نیازهای یادگیری اعضای هیئت علمی در آموزش عالی الکترونیکی :
تعداد صفحات :۳۷
هدف از پژوهش حاضر شناسایی نیازهای یادگیری اعضای هیئت علمی فعال در محیط یادگیری الکترونیکی (برخط) است. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و از منظر گردآوری دادهها، توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری شامل تمام اعضای هیئت علمی همکار مؤسسه آموزش عالی مهر البرز (اولین مؤسسه آموزش عالی الکترونیکی در ایران) در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۱۳۹۴ است که با استفاده از روش سرشماری کامل انتخاب شدهاند. ابزار پژوهش پرسشنامه محققساخته بوده است. برای تحلیل دادهها از روش آماری t تکمتغیره استفاده شده است. یافتههای پژوهش نشان میدهد که نیازهای یادگیری مدرسان شامل سه دسته، نیازهای قبل از تدریس (ایجاد انگیزه برای یادگیری الکترونیکی، تعهد حرفهای و اخلاق، مهارتهای فنی، بهروزرسانی منابع و روش تدریس، پرورش خلاقیت در محیط یادگیری الکترونیکی)، حین تدریس (مدیریت زمان، ارزیابی در طول ترم، ارائه بازخورد، تعامل و برقراری ارتباط در محیط یادگیری الکترونیکی، هدایت دانشجویان در انجام پژوهش) و بعد از تدریس (ارزیابی نهایی، ارتباط با دانشجو پس از اتمام دوره) است که از بین آنها نیازهای قبل از تدریس اهمیت ویژهای دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.