مقاله تاثیر ترجیح برند بر تصمیم خرید مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تاثیر ترجیح برند بر تصمیم خرید مشتریان دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیر ترجیح برند بر تصمیم خرید مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر ترجیح برند بر تصمیم خرید مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تاثیر ترجیح برند بر تصمیم خرید مشتریان :
تعداد صفحات :۳۲
به دلیل رقابت روزافزون صنایع بزرگ، شرکتها تلاش میکنند تا مشتریان بیشتری را به سمت محصولات خود جذب کنند؛ اما این مهم بدون در نظر گرفتن عوامل موثر بر تصمیم به خرید مشتریان امکانپذیر نخواهد بود. شناخت عوامل موثر بر تصمیم به خرید مصرفکنندگان به سازمان کمک میکند تا استراتژیهای خود را طوری گسترش دهد که سودآوری را حداکثر کند. هدف اصلی این تحقیق، بررسی مقاله تاثیر ترجیح برند بر تصمیم خرید مشتریان است. این تحقیق از نظر روش شامل تحقیقات توصیفی و از نوع پیمایشی است که با کمک ابزار پرسشنامه انجام شده است. تجزیه و تحلیل نتایج تحقیق نیز بر اساس مدلیابی معادلات ساختاری انجام گرفته است که یافتههای آن نشان میدهد که ترجیح برند بر تصمیم خرید اثرگذار بوده است. ضمنا دیگر یافتههای تحقیق حاکی از آن است که وفاداری به برند، تغییر برند و تمایلات رفتاری نیز بر تصمیم خرید اثرگذارند. در این تحقیق، تنها تاثیر عوامل زمینهیی بر تصمیم خرید اثبات نگردید؛ لذا پیشنهاد میشود، مدیران استراتژیهای بازاریابی خود را بر اساس معیارهای موثر بر تصمیم خرید تدوین نمایند تا بتوانند جایگاه خود را در بازار تثبیت کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.