مقاله تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاس‌های هیجان مرتبط با کلاس درس (CRES)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاس‌های هیجان مرتبط با کلاس درس (CRES) دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاس‌های هیجان مرتبط با کلاس درس (CRES)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاس‌های هیجان مرتبط با کلاس درس (CRES)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل عاملی تائیدی و همسانی درونی مقیاس‌های هیجان مرتبط با کلاس درس (CRES) :

تعداد صفحات :۳۳

در نظریه کنترل- ارزش، هیجان­های پیشرفت به­عنوان هیجان­هایی که با فعالیت­ها و پیامدهای پیشرفت پیوند خورده­اند تعریف می­شوند. تأثیر هیجان­های پیشرفت بر جوانب مختلف زندگی و پیشرفت تحصیلی در پژوهش­های متعددی به اثبات رسیده است. بااین‌حال تمرکز صرف بر هیجان اضطراب و عدم توجه به این دسته از هیجان­ها در نظام آموزشی و فقدان ابزار مناسب جهت سنجش آن­ها در ایران از مهم‌ترین مسائل این حوزه است. جامعه آماری شامل همه دانشجویان مقطع لیسانس دانشگاه شهید بهشتی در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ به تعداد ۹۴۲۱ و نمونه آماری ۲۲۱ نفر دانشجوی رشته­های مختلف تحصیلی است که با استفاده از روش «نمونه­گیری تصادفی» گزینش و با روش «توسعه­ای پیمایشی» مورد مطالعه قرارگرفتند. پژوهش حاضر به بررسی شاخص­های روان­سنجی ازجمله روایی، اعتبار و همسانی درونی «مقیاس­های هیجان مرتبط با کلاس» پرداخته است. در این پژوهش سؤالات پرسش­نامه «مقیاس­های هیجان مرتبط با کلاس درس» (CRES) باهدف رواسازی آن برای مطالعه هیجان­های پیشرفت جامعه دانشجویان ایران مورد تجزیه ‌و تحلیل قرار گرفتند. بر اساس نتایج تحلیل عاملی تائیدی بیشتر شاخص­های مقیاس­های مذکور ازجمله CFI، GFI، AGFI از مقدار مطلوبی برخوردارند و ضرایب مسیر تمامی مقیاس­های آن­ها معنی­دار می‌باشند. همبستگی بین هیجان­های مختلف کلاسی و همسانی درونی مقیاس­ها معنی­دار برآورد گردید. با توجه به برازش مدل، از مقیاس­های مذکور می‌توان جهت بررسی هیجان­های کلاسی دانشجویان ایرانی استفاده کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.