مقاله تأثیر قید تماس پروفیل چرخ و ریل قطار در رفتار واگن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر قید تماس پروفیل چرخ و ریل قطار در رفتار واگن دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر قید تماس پروفیل چرخ و ریل قطار در رفتار واگن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر قید تماس پروفیل چرخ و ریل قطار در رفتار واگن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر قید تماس پروفیل چرخ و ریل قطار در رفتار واگن :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
اغلب مسیرهای راه آهن از ریلهای مستقیم تشکیل شده است . در این مسیرها، قید تماسی حرکت قطار باتوجه به شکل پروفیلهای چرخ و ریل، رفتار دینامیکی واگن را تحت تأثیر خود قرار می دهد . هندسه پروفیلها به عنوان یک پارامتر متغیر، می توانند قید حرکت ( محرک اصلی سیستم ) را مطابق خواسته های ما بهبود دهد . بنابراین نیاز به مطالعه اثر آن در رفتار واگن خواستار می شود .
در این مقاله ابتدا قید تماس برای پروفیلهای معینی از چرخ و ریل محاسبه شده، سپس با آنالیز دینامیکی مدل دوبعدی واگن به روش لاگرانژین، اثر پروفیلهای کهنه و نو چرخ راه آهن در رفتار واگن تحلیل می گردد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.