مقاله بررسی رابطه سبک های رهبری مدیران با یادگیری سازمانی در مدارس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه سبک های رهبری مدیران با یادگیری سازمانی در مدارس دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه سبک های رهبری مدیران با یادگیری سازمانی در مدارس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه سبک های رهبری مدیران با یادگیری سازمانی در مدارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه سبک های رهبری مدیران با یادگیری سازمانی در مدارس :
تعداد صفحات :۲۹
هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه سبکهای رهبری مدیران با یادگیری سازمانی در مدارس مقطع متوسطه شهرستان ری است. این پژوهش از نوع توصیفی– همبستگی بوده و جامعه آماری آن معلمان و کادر اجرایی دبیرستانهای دخترانه و پسرانه شهرستان ری است و ۷۳۸ دبیر از میان ۱۷۹۲ نفر بهعنوان نمونه پژوهش در نظر گرفته شدند. برای تعیین سبک رهبری و یادگیری سازمانی از دو پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. برای تعیین پایایی از تحلیل عاملی و روش لوپ استفاده شد و در نهایت، پایایی محاسبه شده برای پرسشنامه سبک رهبری بهروش آلفای کرونباخ ۸۷/۰ و برای پرسشنامه یادگیری سازمانی ۹۴/۰ بهدست آمد. برای تجزیه و تحلیل دادهها، روش آمار توصیفی و آمار استنباطی(رگرسیون چندگانه بهروش گام بهگام و ضریب همبستگی پیرسون) بهکار گرفته شد. نتایج پژوهش نشان داد بین سبکهای رهبری مدیریتی، مشارکتی، تبادلی، اخلاقی، پست مدرن، و اقتضایی با یادگیری سازمانی رابطه معنادار و مثبت وجود دارد و این متغیرها در مجموع ۶۳ درصد واریانس یادگیری سازمانی را تبیین میکنند. رهبری مشارکتی بیشترین سهم را در تبیین یادگیری سازمانی دارد(۴۵ درصد). به بیان دیگر، مدارسی که مدیر آنها دارای سبک رهبری مشارکتی است، از یادگیری سازمانی در حد مطلوبی برخوردار هستند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.