مقاله رابطه بین جهتگیریهای انگیزشی(درونی، بیرونی و بیانگیزشی) و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس زبان انگلیسی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه بین جهتگیریهای انگیزشی(درونی، بیرونی و بیانگیزشی) و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس زبان انگلیسی دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه بین جهتگیریهای انگیزشی(درونی، بیرونی و بیانگیزشی) و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس زبان انگلیسی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین جهتگیریهای انگیزشی(درونی، بیرونی و بیانگیزشی) و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس زبان انگلیسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه بین جهتگیریهای انگیزشی(درونی، بیرونی و بیانگیزشی) و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس زبان انگلیسی :
تعداد صفحات :۳۴
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین جهتگیریهای انگیزشی (درونی، بیرونی و بیانگیزشی) و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس زبان انگلیسی است. پژوهش به شیوهی توصیفی (همبستگی) انجام شد. جامعهی آماری پژوهش را کلیهی دانشآموزان دختر مقاطع متوسطهی اول، دوم و سوم شهرستان بابل (با دامنه سنی ۱۷- ۱۵سال) در سال تحصیلی ۱۳۹۱- ۱۳۹۰ به تعداد ۴۳۶۳ نفر تشکیل میدهد، که از میان آنان ۳۵۴ نفر از دانشآموزان به روش تصادفی طبقهای بهعنوان نمونهی آماری انتخاب شدند. ابزار گردآوری دادهها، مقیاس جهتگیریهای انگیزشی زبان (LLOS-IEA) بود. برای تجزیه و تحلیل دادهها از آمار توصیفی و آمار استنباطی (شامل ضریب همبستگی پیرسون و معادله رگرسیون چند متغیره، آزمون تحلیل واریانس یک راهه و آزمون تعقیبی شفه) استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که بین انگیزش درونی و مؤلفههای آن، با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس زبان انگلیسی رابطهی مثبت معنادار وجود دارد. بین انگیزش بیرونی و مؤلفههای آن، با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس زبان انگلیسی رابطهی مثبت بسیار ضعیفی وجود دارد. بین جهتگیری بیانگیزشی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس زبان انگلیسی رابطهی منفی معنادار وجود دارد. انگیزش درونی بیشترین سهم را در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس زبان انگلیسی بر عهده دارد. در این تحقیق، چند استراتژی آموزشی و تربیتی نیز به معلمان زبان به منظور افزایش انگیزش در دانشآموزان و سوق دادن آنها به سمت درونی شدن انگیزشها، پیشنهاد شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.