مقاله نقش حافظه ی کاری بر روند تحولی ادراک زمان در کودکان دبستانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش حافظه ی کاری بر روند تحولی ادراک زمان در کودکان دبستانی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش حافظه ی کاری بر روند تحولی ادراک زمان در کودکان دبستانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش حافظه ی کاری بر روند تحولی ادراک زمان در کودکان دبستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش حافظه ی کاری بر روند تحولی ادراک زمان در کودکان دبستانی :
تعداد صفحات :۲۵
در این مطالعه، به بررسینقشحافظه ی کاری در روند تحولی ادراک زمان در کودکان ۷ تا ۱۲ سال پرداخته شده است. تعداد ۱۲۰ نفربعنوان نمونه آماری از دانشآموزان مقطع ابتدایی مدارس شهر رشت (پای اول تا ششم) بر اساس روش نمونهگیری خوشهای چند مرحلهای انتخاب شدند. جهت جمعآوری دادهها، از دو آزمون رایانهای شامل آزمون حافظهی کاری از مجموعه آزمونهای عصبی روانشناختی کمبریج (CANTAB) وآزمون بازتولید زمانی استفاده شد. دادههای حاصل از این پژوهش نشان دادکه بین ادراک زمان کودکان پایههای مختلف تحصیلی در تکلیف منفرد و دوگانه تفاوت معنیداری وجود دارد .بهعبارتی دیگر، می توان گفت کهادراک زمان کودکان در تکالیف منفرد و دوگانه در طول رشد بهبود مییابد. با ورود شاخصهای حافظه ی کاری شامل استراتژی و خطای کل به عنوان متغیر کوواریانس، در تحلیل مانکوا در تکلیف دوگانه، تفاوت معنیداری بین ادراک زمان کودکان پایههای مختلف تحصیلی، از نظر آماری مشاهده نشد، به عبارت دیگر، میتوان گفت متغیر حافظه ی کاری بر ادراک زمان کودکان در تکالیف دوگانه در طول رشد اثر داشته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.