مقاله تحلیل محتوای کتاب تاریخ معاصر ایران در دوره ی متوسطه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل محتوای کتاب تاریخ معاصر ایران در دوره ی متوسطه دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل محتوای کتاب تاریخ معاصر ایران در دوره ی متوسطه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل محتوای کتاب تاریخ معاصر ایران در دوره ی متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل محتوای کتاب تاریخ معاصر ایران در دوره ی متوسطه :
تعداد صفحات :۲۷
این پژوهش با هدف تحلیل محتوای کتاب تاریخ معاصر ایران از بعد تفکر انتقادی انجام شده است. برای انتخاب مؤلفههای تفکر انتقادی از روش توصیفی و برای تجزیه و تحلیل محتوای کتاب از روش تحلیل محتوا استفاده شده است. جامعهی آماری در این پژوهش، محتوای کتاب درسی تاریخ معاصر ایران شامل ۲۸۱۸ جمله بوده که بهدلیل محدود بودن جامعهی آماری، نمونهی آماری نیز همان جامعهی آماری میباشد. ابزار جمع آوری اطلاعات، سیاههی تحلیل محتوای کتاب درسیِ تاریخ معاصر ایران بوده که بر اساس مبانی نظری تهیه و روایی آن توسط متخصصان علوم تربیتی تایید شده است. واحد تحلیل نیز جملات مندرج در متن کتاب درسی تاریخ معاصر ایران بوده است. یافتههای تحقیق نشان میدهد که درمجموع، در محتوای کتاب درسی تاریخ معاصر ایران ۶۳/۳۴% جملهها با تفکر انتقادی ارتباط داشته که از این میزان ۱۴/۲۲% به بعد شناختی، ۸۸/۶% به بعد عاطفی و ۶۱/۵% به بعد عملکردی اختصاص دارد. نتایج یافتهها حاکی از آن است که درصد توزیع مؤلفههای تفکر انتقادی در محتوای کتاب درسی تناسب نداشته است، همچنین میزان توجه به بعد شناختی، حدود سه برابرِ میزان توجه به بعد عاطفی و بعد عملکردی بوده که این وضعیت متناسب با آموزش تفکر انتقادی نمیباشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.