مقاله آموزش مهارتهای اجتماعی بر افزایش سازگاری عاطفی، سلامت روان و حرمت خود دانشآموزان کمتوان جسمی- حرکتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله آموزش مهارتهای اجتماعی بر افزایش سازگاری عاطفی، سلامت روان و حرمت خود دانشآموزان کمتوان جسمی- حرکتی دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله آموزش مهارتهای اجتماعی بر افزایش سازگاری عاطفی، سلامت روان و حرمت خود دانشآموزان کمتوان جسمی- حرکتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آموزش مهارتهای اجتماعی بر افزایش سازگاری عاطفی، سلامت روان و حرمت خود دانشآموزان کمتوان جسمی- حرکتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله آموزش مهارتهای اجتماعی بر افزایش سازگاری عاطفی، سلامت روان و حرمت خود دانشآموزان کمتوان جسمی- حرکتی :
تعداد صفحات :۳۳
هدف این پژوهش بررسی آموزش مهارتهای اجتماعی بر افزایش سازگاری عاطفی، سلامتعمومی و حرمتخود دانشآموزان کمتوان جسمی- حرکتی بود. پژوهش حاضر از نوع نیمه آزمایشی با طرح پیشآزمون و پسآزمون با گروه کنترل جامعهی این پژوهش شامل کلیه دانش آموزان کمتوانی جسمی-حرکتی ۱۴ تا ۱۸ ساله استان تهران در مراکز توانبخشی حرفهای، خدمات آموزشی و توانبخشی بود که ۳۰ نفر از کودکان کمتوان جسمی-حرکتی با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب و بهطور تصادفی به گروههای آزمایش (۱۵ نفر) و کنترل (۱۵ نفر) واگذار شدند. آنها سیاهه سازگاری عاطفی بل (BAI)، پرسشنامه سلامت عمومی گلدبرگ (GHQ-28) و مقیاس حرمت خود روزنبرگ (SES) پاسخ دادند. دادهها به روش آماری تحلیل کوواریانس و با استفاده از نرمافزار ۲۱-SPSS تحلیل شدند. نتایج نشان داد که آموزش مهارتهای اجتماعی اثر مثبت و معنیداری به رشد عاطفی، سلامت عمومی و حرمت خود دانشآموزان کمتوان جسمی- حرکتی داد. این نتایج، کاربردهای بالینی مستقیم و ضمنی مهمی درزمینهی پیشگیری و بهبود سازگاری عاطفی، سلامت روان و حرمت دانش آموزان کمتوان جسمی-حرکتی دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.