مقاله بررسی مقاومت خستگی با استفاده از آزمایشهای تیر خمشی چهارنقطه ای و کشش غیر مستقیم


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مقاومت خستگی با استفاده از آزمایشهای تیر خمشی چهارنقطه ای و کشش غیر مستقیم دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مقاومت خستگی با استفاده از آزمایشهای تیر خمشی چهارنقطه ای و کشش غیر مستقیم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مقاومت خستگی با استفاده از آزمایشهای تیر خمشی چهارنقطه ای و کشش غیر مستقیم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مقاومت خستگی با استفاده از آزمایشهای تیر خمشی چهارنقطه ای و کشش غیر مستقیم :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

ترک های ناشی از خستگی ، شیارهای چرخ (Rutting) و ترک های حرارتی (Thermal Cracking)از مهمترین خرابیهای است که در روسازی آسفالتی اتفاقمی افتد. در میان خرابیهای فوق ترک های ناشی از خستگی از مهمترین عوامل خرابیها در روسازی خای ایران محسوب می گردد که متاسفانه بدلیل نبودن وسایل آزمایشگاهی تاکنون هیچگونه تحقیقی در این زمینه در ایران انجام نگرفته است. در این تحقیق ضمن تشریح آزمایشهای تیر خمشی چهار نقطه ای و کشش غیر مستقیم به مقایسه روشهای مختلف و مزایا و معایب آنها پرداخته می شود. سپس با استفاده از آزمایشات تیر خمشی چهارنقطه ای و کشش غیر مستقیم تکراری موجود در آزمایشگاه اداره کل راه و ترابری استان اصفهان آزمایشاتی انجام گرفته است، که اثر پارامترهای درصد قیر، نوع قیر، فضای خالی بر روی مقاومت خستگی مخلوط های آسفالتی در آزمایش غیر مستقیم بررسی گردید. ضمنا با استفاده از تیر خمشی چهار نقطه ای که از آسفالت متراکم شده در سطح روسازی در حین اجرا کرگیری شده بود مقاومت مخلوط های آسفالتی در برابر خستگی اندازه گیری شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.