مقاله طراحی مدل برند سازی کارفرما در سازمان های عمومی غیر دولتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی مدل برند سازی کارفرما در سازمان های عمومی غیر دولتی دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی مدل برند سازی کارفرما در سازمان های عمومی غیر دولتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدل برند سازی کارفرما در سازمان های عمومی غیر دولتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی مدل برند سازی کارفرما در سازمان های عمومی غیر دولتی :
تعداد صفحات :۳۷
هدف تحقیق حاضر، طراحی مدل برندسازی کارفرما در سازمانهای عمومی غیردولتی است. این پژوهش از دید روش از انواع پژوهشهای ترکیبی (کیفی و کمی)، از منظر هدف کاربردی و به لحاظ شیوه گردآوری اطلاعات، پیمایشی است. نتایج بهدستآمده از فاز کیفی پژوهش به طراحی مدل مفهومی پیشنهادی برندینگ کارفرما در سازمان تأمین اجتماعی منجر شد و در فاز کمی اعتبارسنجی این مدل توسط خبرگان و گروه مرجع صورت گرفت. یافتههای نهایی تحقیق با استفاده از روش مدلیابی معادلات ساختاری با کمک نرمافزار PLS نشان داد که تمامی ابعاد عوامل زمینهساز داخلی برندینگ کارفرما، عامل زمینهساز خارجی برندینگ کارفرما و همچنین سازههای شناساییشده در رابطه با پیامدهای داخلی و خارجی برندینگ کارفرما دارای معنیداری بالاتر از ۵۸/۲ در سطح خطای ۰۱/۰ و با بار عاملی مناسب هستند که نشان از تأیید مدل نهایی برندسازی کارفرما دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.