مقاله ارزیابی میزان تأثیر اجرای دورههای جانبی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) در تحقق اهداف آموزشی نیروی دریایی راهبردی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی میزان تأثیر اجرای دورههای جانبی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) در تحقق اهداف آموزشی نیروی دریایی راهبردی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی میزان تأثیر اجرای دورههای جانبی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) در تحقق اهداف آموزشی نیروی دریایی راهبردی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی میزان تأثیر اجرای دورههای جانبی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) در تحقق اهداف آموزشی نیروی دریایی راهبردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی میزان تأثیر اجرای دورههای جانبی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) در تحقق اهداف آموزشی نیروی دریایی راهبردی :
تعداد صفحات :۱۶
تحقیق حاضر با هدف بررسی میزان تأثیر تعدادی از دورههای جانبی برگزار شده در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) بر تحقق اهداف آموزشی نیروی دریایی راهبردی انجام پذیرفته است. در این تحقیق، جامعه آماری کلیه مدیران و فرماندهان سطوح میانی به بالای نداجا که حداقل ۵ سال سابقه مدیریتی و فرماندهی داشتهاند و تعدادی از دورههای جانبی مورد تحقیق را طی نمودهاند (۲۷۲ نفر) در نظر گرفته شده که از میان آنان با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی طبقهای ۱۶۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدهاند. در خصوص گردآوری اطلاعات مورد نیاز جهت تبیین ادبیات تحقیق از روش کتابخانهای و به منظور جمعآوری اطلاعات جهت آزمون فرضیهها نیز از روش میدانی با استفاده از ابزار پرسشنامه محقق ساخته استفاده گردیده است. جهت سنجش پایایی ابزار پرسشنامه از روش آلفای کرونباخ (۹۱۲/۰=α) استفاده شده و از طریق نظرخواهی و جمعآوری نظرات کارشناسان و متخصصان روایی محتوای آن تأیید گردیده است. برای توصیف دادهها از آمار توصیفی و همچنین جهت آزمون فرضیهها و تحلیل روابط بین متغیرها از آمار استنباطی (آزمونT تکنمونهای) با استفاده از نرمافزار SPSS استفاده شده است. متغیر مستقل تحقیق، دورههای جانبی دانشگاه یاد شده بوده که شامل دورههای ایمنی چهارگانه دریایی، اطفای حریق پیشرفته، دوره تربیت مدرسین دریایی (TFT) و PLC (مقدماتی و پیشرفته) و متغیر وابسته میزان تحقق اهداف آموزشی نداجا بوده است. پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات جمعآوری شده تمامی فرضیات تحقیق پذیرفته شده و این بدان مفهوم است که دورههای جانبی اجراء شده در دانشگاه در راستای اهداف آموزشی نداجا بوده و در این میان میزان تأثیرگذاری این دورهها بر روی شاخصهای تعیین شده اهداف آموزشی نداجا نیز مشخص گردیده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.