مقاله تحلیل مؤلفههای هوش فرهنگی در برنامه تلویزیونی نود با تأکید بر مدیریت ورزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل مؤلفههای هوش فرهنگی در برنامه تلویزیونی نود با تأکید بر مدیریت ورزشی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل مؤلفههای هوش فرهنگی در برنامه تلویزیونی نود با تأکید بر مدیریت ورزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل مؤلفههای هوش فرهنگی در برنامه تلویزیونی نود با تأکید بر مدیریت ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل مؤلفههای هوش فرهنگی در برنامه تلویزیونی نود با تأکید بر مدیریت ورزشی :
تعداد صفحات :۲۲
هدف اصلی پژوهش تحلیل مؤلفه های هوش فرهنگی از متن برنامه تلویزیونی-ورزشی نود، بهعنوان پربینندهترین برنامه ورزشی ملی میباشد. روش تحقیق ازنظر استراتژی ترکیبی (توصیفی- کیفی)، ازنظر مسیر اجرا تحلیل محتوا، ازنظر هدف کاربردی، ازنظر شیوه جمعآوری داده ها اسنادی، ازنظر زمان موردبررسی حال نگر و ازنظر دوره زمانی مقطعی می باشد. جامعه آماری شامل کلیه قسمت های برنامه نود است که توسط سیمای جمهوری اسلامی ایران در ششماهه اول سال ۱۳۹۳ پخششده است. نتایج حاصل از تحقیق نشان داد که مؤلفههای هوش فرهنگی برگرفته از نظریه انگ و ونداین (۲۰۰۴) از بیشترین به کمترین فراوانی درصدی شامل بعد رفتاری ۶۱/۳۳%، بعد انگیزشی ۴/۳۱%، بعد شناختی ۶۱/۳۰% و بعد فراشناختی ۷۲/۴% بود. لذا پیشنهاد می شود در جهت ارتقاء و غنا بخشی این ابعاد به ویژه بعد فراشناختی که زیربنای شکل گیری دیگر ابعاد است، بخشی از زمان برنامه به تحلیل رویدادهای ورزشی با رویکرد هوش فرهنگی اختصاص یابد. همچنین اعتلای سطوح و توجه به مؤلفههای هوش فرهنگی از طریق فرهنگ سازی این برنامه پربیننده، مدیران ورزشی، مسئولین و دست اندرکاران حوزه ورزش را تحت تأثیر قرار دهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.