مقاله ارزیابی درونی گروه مهندسی عمران دانشگاه ملایر با استفاده از الگوی (CIPP)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی درونی گروه مهندسی عمران دانشگاه ملایر با استفاده از الگوی (CIPP) دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی درونی گروه مهندسی عمران دانشگاه ملایر با استفاده از الگوی (CIPP) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی درونی گروه مهندسی عمران دانشگاه ملایر با استفاده از الگوی (CIPP)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی درونی گروه مهندسی عمران دانشگاه ملایر با استفاده از الگوی (CIPP) :
تعداد صفحات :۲۸
ارزیابی درونی فرایند مطالع وضعیت نظام دانشگاهی و کیفیت گروههای علمی توسط خود اعضای نظام است که میتواندزمینهسازتحولیدر نظام آموزش عالی باشد. هدفپژوهش حاضر ارزیابی درونی گروه مهندسی عمران دانشگاه ملایر در جهتتوسعهوبهبودکیفیتگروهمهندسی عمراندانشگاهو ارائ راهکارهایی برای آناست. بهاینمنظور،پسازملاک قرار دادن مؤلفههایالگوی CIPP، برایارزیابیدرونیگروهموردمطالعه، هفتعامل شامل: ۱ـ هدفها: مدیریتوسازماندهی؛۲ـ هیئتعلمی؛ ۳ ـدانشجویان؛۴ـدورههایآموزشیوبرنامههای درسیوغیردرسی؛۵ـ فرایندیاددهیویادگیری؛۶ـ دانشآموختگان؛۷ـ امکاناتو تجهیزاتآموزشیوپژوهشی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. بهمنظورارزیابیعواملفوق۴۷ملاکو۱۸۲گویهدرنظر گرفتهشد.هرکدامازاینگویههابااندازهگیرییکیاچندمتغیرهمراهبود.پژوهش از نوع کاربردی است و در آن از روش تحقیق توصیفی ـ پیمایشی استفاده شد.ابزارهایمورداستفادهبرایجمعآوریاطلاعاتشاملپرسشنامه، مصاحبه، بازبینهوتحلیل دادههایلازمبود. یافتههای پژوهش نشان میدهد بهجز عامل هیئتعلمی، که در سطح مطلوبی قرار داشت، بقی عوامل ارزیابی درونی گروه عمران دانشگاه ملایر در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.به عبارت دیگر،دروضعیتموجودگروهدرسطحنسبتاًمطلوبقرارداشت؛ارتقای کیفیت گروه مستلزم رفع نواقص از سوی مسؤلان دانشگاه و برنامهریزان گروه است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.