مقاله ارزیابی بلندمدت اثر ترکیبی سیاست‏های مدیریت تقاضای حمل‏و‏نقل با استفاده از مدل پویایی سیستم (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارزیابی بلندمدت اثر ترکیبی سیاست‏های مدیریت تقاضای حمل‏و‏نقل با استفاده از مدل پویایی سیستم (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی بلندمدت اثر ترکیبی سیاست‏های مدیریت تقاضای حمل‏و‏نقل با استفاده از مدل پویایی سیستم (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی بلندمدت اثر ترکیبی سیاست‏های مدیریت تقاضای حمل‏و‏نقل با استفاده از مدل پویایی سیستم (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی بلندمدت اثر ترکیبی سیاست‏های مدیریت تقاضای حمل‏و‏نقل با استفاده از مدل پویایی سیستم (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) :

تعداد صفحات :۲۴

گسترش معضلات حمل‏و‏نقلی و هزینه‏های هنگفت اقتصادی-اجتماعی آن، استفاده از رویکرد مدیریت تقاضای حمل‏و‏نقل را با هدف استفاده کارآتر از منابع حمل‏ونقلی جامعه به‌دنبال داشته است. از آنجاکه به دلایلی چون فقدان فناوری و هزینه زیاد بهنگام‌سازی آن، هزینه زیاد تغییر عادات حمل‏و‏نقلی شهروندان و ملاحظات سیاسی، به‌طور معمول سیاست‏های مدیریتی حمل‏و‏نقل در بازه‏های بلندمدتی پابرجا می‌مانند، لزوم اتخاذ سیاست‏های کارآ تر براساس مدل‏های دقیق به چشم می‌خورد. در این مقاله بررسی اثر بلندمدت سیاست‏های مدیریتی حمل‏و‏نقل بر جامعه و محیط زیست به صورت ترکیبات دوتایی سیاست‏ها مورد توجه قرار گرفته است. جهت بررسی اثر سیاست‏های ترکیبی بر وضعیت حمل‏و‏نقل و بررسی روند اثرات متقابل متغیرهای مختلف در طول زمان، از مدل پویایی سیستم حمل‏و‏نقل در کلانشهر مشهد استفاده شده است. در این مطالعه سه سیاست افزایش بهای سوخت اتومبیل شخصی،‏‎‎ قیمت‏گذاری ساعتی پارکینگ و قیمت‏گذاری ورود ‏به محدوده طرح ترافیک، هر کدام در قالب چهار سطح مختلف مورد بررسی قرارگرفته است. جهت ارزیابی اثر سیاست‏های مورد مطالعه، شاخص هزینه‏های تحمیل شده به جامعه و محیط‏زیست طی دوره ۲۰ ساله ارائه و محاسبه شده است. نتایج حاصل از ارزیابی‏ها نشان می‏دهد که ترکیب سیاست قیمت‏گذاری پارکینگ و دیگر سیاست‏ها، اثر قابل توجهی در کاهش هزینه‏های تحمیل شده بر جامعه دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.