مقاله ارزیابی بلندمدت اثر ترکیبی سیاستهای مدیریت تقاضای حملونقل با استفاده از مدل پویایی سیستم (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی بلندمدت اثر ترکیبی سیاستهای مدیریت تقاضای حملونقل با استفاده از مدل پویایی سیستم (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی بلندمدت اثر ترکیبی سیاستهای مدیریت تقاضای حملونقل با استفاده از مدل پویایی سیستم (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی بلندمدت اثر ترکیبی سیاستهای مدیریت تقاضای حملونقل با استفاده از مدل پویایی سیستم (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی بلندمدت اثر ترکیبی سیاستهای مدیریت تقاضای حملونقل با استفاده از مدل پویایی سیستم (مطالعه موردی: کلانشهر مشهد) :
تعداد صفحات :۲۴
گسترش معضلات حملونقلی و هزینههای هنگفت اقتصادی-اجتماعی آن، استفاده از رویکرد مدیریت تقاضای حملونقل را با هدف استفاده کارآتر از منابع حملونقلی جامعه بهدنبال داشته است. از آنجاکه به دلایلی چون فقدان فناوری و هزینه زیاد بهنگامسازی آن، هزینه زیاد تغییر عادات حملونقلی شهروندان و ملاحظات سیاسی، بهطور معمول سیاستهای مدیریتی حملونقل در بازههای بلندمدتی پابرجا میمانند، لزوم اتخاذ سیاستهای کارآ تر براساس مدلهای دقیق به چشم میخورد. در این مقاله بررسی اثر بلندمدت سیاستهای مدیریتی حملونقل بر جامعه و محیط زیست به صورت ترکیبات دوتایی سیاستها مورد توجه قرار گرفته است. جهت بررسی اثر سیاستهای ترکیبی بر وضعیت حملونقل و بررسی روند اثرات متقابل متغیرهای مختلف در طول زمان، از مدل پویایی سیستم حملونقل در کلانشهر مشهد استفاده شده است. در این مطالعه سه سیاست افزایش بهای سوخت اتومبیل شخصی، قیمتگذاری ساعتی پارکینگ و قیمتگذاری ورود به محدوده طرح ترافیک، هر کدام در قالب چهار سطح مختلف مورد بررسی قرارگرفته است. جهت ارزیابی اثر سیاستهای مورد مطالعه، شاخص هزینههای تحمیل شده به جامعه و محیطزیست طی دوره ۲۰ ساله ارائه و محاسبه شده است. نتایج حاصل از ارزیابیها نشان میدهد که ترکیب سیاست قیمتگذاری پارکینگ و دیگر سیاستها، اثر قابل توجهی در کاهش هزینههای تحمیل شده بر جامعه دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.