مقاله ارائه مدل توضیحی ادراک دانشجویان از کیفیت مسؤولیت¬های استادان، برنامهی درسی پنهان و دستاوردهای آنان از تحصیل در دانشگاه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارائه مدل توضیحی ادراک دانشجویان از کیفیت مسؤولیت¬های استادان، برنامهی درسی پنهان و دستاوردهای آنان از تحصیل در دانشگاه دارای ۴۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائه مدل توضیحی ادراک دانشجویان از کیفیت مسؤولیت¬های استادان، برنامهی درسی پنهان و دستاوردهای آنان از تحصیل در دانشگاه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل توضیحی ادراک دانشجویان از کیفیت مسؤولیت¬های استادان، برنامهی درسی پنهان و دستاوردهای آنان از تحصیل در دانشگاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارائه مدل توضیحی ادراک دانشجویان از کیفیت مسؤولیت¬های استادان، برنامهی درسی پنهان و دستاوردهای آنان از تحصیل در دانشگاه :
تعداد صفحات :۴۳
هدف کلی از انجام این پژوهش، بررسی کیفیت مسؤولیتهای استادان، ادراک دانشجویان از برنامهی درسی پنهان و دستاوردهای آنان از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس می باشد. جامعهی آماری این پژوهش تمامی دانشجویان ورودی سال تحصیلی ۸۹-۹۰ دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس و تمامی استادان شاغل در این دانشگاه بوده است. با استفاده از روش نمونهگیری خوشهای مرحلهای ۵۸۱ نفر دانشجو و با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی ساده ۱۱۷ نفر از استادان بهعنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه کیفیت مسؤولیتهای استادان، پرسشنامهی ادراک دانشجویان از برنامهی درسی پنهان و پرسشنامهی دستاوردهای دانشجویان بود که بین دانشجویان توزیع گردید هم چنین از پرسشنامهی دستاوردهای دانشجویان نیز استفاده شد که در اختیار استادان قرار گرفت. نتایج نشان داد که: متغیرهای برونزاد تدریس، نظارت، خدمات اجتماعی و پژوهش گری پیشبینی کنندهی مثبت و معنادار دستاوردهای دانشجویان از تحصیل می باشند. متغیرهای تدریس، نظارت، خدمات اجتماعی و پژوهشگری پیشبینی کنندههای مثبت و معنادار متغیرهای ساختار دانشگاه و ارتباط متقابل استادان و دانشجویان و پیشبینی کنندهی منفی و معنادار متغیر روابط میان فردی دانشجویان با یک دیگرمی باشند. کنترل متغیرهای برونزاد نشان داد که متغیرهای ساختار دانشگاه، ارتباط متقابل استادان و دانشجویان و نیز روابط میان فردی دانشجویان با یک دیگر بهطور مستقیم پیشبینی کنندهی معنادار متغیرهای دستاوردهای دانشجویان از تحصیل می باشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.