مقاله بررسی نقش مدیریت راهبردی هزینه در رضایت مشتری؛نمونه مطالعه، گروه صنعتی ایرانخودرو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی نقش مدیریت راهبردی هزینه در رضایت مشتری؛نمونه مطالعه، گروه صنعتی ایرانخودرو دارای ۴۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی نقش مدیریت راهبردی هزینه در رضایت مشتری؛نمونه مطالعه، گروه صنعتی ایرانخودرو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش مدیریت راهبردی هزینه در رضایت مشتری؛نمونه مطالعه، گروه صنعتی ایرانخودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی نقش مدیریت راهبردی هزینه در رضایت مشتری؛نمونه مطالعه، گروه صنعتی ایرانخودرو :
تعداد صفحات :۴۹
این تحقیق درصدد معرفی و بیان رویکرد نوین مدیریت هزینه، یعنی مدیریت راهبردی هزینه و سپس بررسی نقش مدیریت راهبردی هزینه و فنون آن بر رضایت مشتری (در شرکت ایرانخودرو) است. سؤال اصلی پژوهش این است که آیا اجرای فنون مختلف مدیریت هزینه در شرکت ایرانخودرو بر اساس تعاریف معتبر از مدیریت راهبردی هزینه، به بهبود رضایت مشتری و درنتیجه، بهبود موقعیت راهبردی این شرکت منجر شده است. بدین منظور، پس از طرح ادبیات بحث و واکاوی ریشههای نظری مدیریت راهبردی هزینه، همچنین شرح مهمترین فنون زیرمجموعه آن، این پژوهش با معرفی فعالیتهای شرکت ایرانخودرو در حوز مدیریت هزینه (بهویژه طرح ارزانسازی خودروی سمند) ابعاد دوگان رضایت مشتری (هزینه و ارزش مشتری) را قبل و بعد از اجرای طرح مذکور (سال ۱۳۸۵) از طریق تدوین پرسشنامه و اجرای پژوهش پیمایشی بررسی مینماید. تجزیه و تحلیل دادههای گردآوریشده، حاکی از آن است که برخلاف انتظار، قیمت خودرو (هزینههای خودرو) پس از اجرای طرح، از دیدگاه مشتری تغییر معناداری نشان نمیدهد و علاوه بر آن، در عامل ارزش مشتری نیز کاهش معناداری مشاهده میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.