مقاله شناخت قابلیتهای سازمانی جایگاهسازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه دادهبنیاد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناخت قابلیتهای سازمانی جایگاهسازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه دادهبنیاد دارای ۵۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناخت قابلیتهای سازمانی جایگاهسازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه دادهبنیاد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناخت قابلیتهای سازمانی جایگاهسازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه دادهبنیاد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناخت قابلیتهای سازمانی جایگاهسازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه دادهبنیاد :
تعداد صفحات :۵۵
این پژوهش کیفی به دنبال یافتن قابلیتهای لازم جهت جایگاهسازی برند شرکت در قالب الگویی نظاممند و با بهرهگیری از نظریه دادهبنیاد است. پژوهشهای گذشته در حیطه جایگاهسازی برند شرکت، بسیار محدود و غالباً یکسونگرانه (از دید مشتری)، کمّیگرا و انتزاعی است. این پژوهش، جایگاهسازی برند شرکت را از دیدگاه درونسازمانی و با تأسی از رویکرد راهبردی قابلیتهای سازمانی جستوجو میکند. بدین منظور مصاحبههای عمیقی با مدیران شرکتهای شناختهشده فعال در صنعت مواد غذایی صورت گرفت. تحلیل دادهها بر اساس نظریه دادهبنیاد مبین آن است که ثبات سازمانی، زمینه مناسب جهت ایجاد و تقویت قابلیتهای مؤثر بر هویتبخشی به برند شرکت را فراهم میکند. هویت ایجادشده از طریق قابلیتهای تصویرپردازی مثبت به جایگاهسازی برند کمک میکند. در عین حال، شایستگیهای مدیریت ارشد و پویایی بازار به عنوان عوامل مداخلهگر و بسترساز، شرایط تقویت و تسریع جایگاهسازی برند را موجب میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.