مقاله بررسی مفهوم و ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و تاثیر آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی مفهوم و ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و تاثیر آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی مفهوم و ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و تاثیر آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مفهوم و ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و تاثیر آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی مفهوم و ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و تاثیر آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط :
تعداد صفحات :۲۴
تحولات پیچیده و سریع چند دهه اخیر موجب شده است کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، کسب و کارهای کوچک و متوسط را بهعنوان زمینهای برای دستیابی به اهداف توسعه از جمله توسعه اقتصادی در نظر بگیرند. نتایج بررسیها حاکی از آن است که عوامل زیادی بر روی شکلگیری و تقویت کسب و کارهای کوچک و متوسط تأثیرگذار هستند که در این میان، بسیاری از محققان و صاحبنظران تأکید ویژهای بر روی بازاریابی کارآفرینانه داشته و آن را یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده بقاء کسب و کارها در نظر میگیرند. با توجه به اهمیت موضوع، هدف اصلی این مقاله که مبتنیبر مرور وسیع ادبیات نظری و تجربی مرتبط و منابع کتابخانهای میباشد، بررسی مفهوم و ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و تأثیر آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط بود. بر اساس نتایج تحقیق مشخص شد که بازاریابی کارآفرینانه پارادیمی جدید و میان رشتهای در بازاریابی است که میتواند از طریق نوآوری و مشتریگرایی محدودیتهای بازاریابی سنتی را رفع نموده و منجربه ایجاد ارزش برای مشتری شود. مرور ادبیات مرتبط نشان داد که اصلیترین ابعاد بازاریابی کارآفرینانه شامل ریسکپذیری، پیشدست بودن، فرصتمحوری، ایجاد ارزش، نوآوری، مشتریگرایی و اهرم کردن منابع میباشند. همچنین، نتایج تحقیق حاکی از آن بود که بازاریابی کارآفرینانه جزء جداییناپذیر موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط و بهعنوان یک عامل اصلی در بهبود عملکرد این نوع کسب و کارها شناخته میشود و عدم گرایش به سوی استفاده از بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط منجربه سطوح پایین عملکرد و شکست میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.