مقاله نظریه «بازنمایی» و انگارههای معنایی گفتمان رسانهای آمریکا از اسلام و ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نظریه «بازنمایی» و انگارههای معنایی گفتمان رسانهای آمریکا از اسلام و ایران دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نظریه «بازنمایی» و انگارههای معنایی گفتمان رسانهای آمریکا از اسلام و ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نظریه «بازنمایی» و انگارههای معنایی گفتمان رسانهای آمریکا از اسلام و ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نظریه «بازنمایی» و انگارههای معنایی گفتمان رسانهای آمریکا از اسلام و ایران :
تعداد صفحات :۳۶
چکیده رویکرد «ساختگرایانه بازنمایی» به عنوان یکی از رویکرد های نظریه «بازنمایی» نقش محوری در حوزه رسانه ای آمریکا دارد. بر اساس این رویکرد، از آنجا که رسانهها به ساخته شدن «نظامهای یادآوریکننده تعاریف» کمک میکنند، بازنماییهای رسانهای در شکل دادن به نگرشهای عمومی نسبت به «دیگران»(دشمنان) تأثیرگذار هستند و ذهنیت و دانش عمومی یک جامعه یا گفتمان را بر اساس تصویر یا انگارهای که خود برمیسازند در قبال غیر یا غیرخودی تولید و توزیع مینمایند. ایالات متحده ، برای بیش از سه دهه است که شکلگیری موج جدید اسلامگرایی بعد از انقلاب اسلامی را که محوریت و مرجعیت آن را ج.ا.ا بر عهده داشته، با وقایع ایران پیوند زده اند. به این ترتیب، در منظر تحلیلگران، استراتژیستها و مقامات آمریکایی ایرانهراسی و اسلامهراسی به گونه غیرقابل تفکیکی در ارتباط تنگاتنگ با یکدیگر مورد تعریف و تفسیر قرار گرفتند. مقاله حاضر در تلاش است تا از رهگذر نظریه «بازنمایی سوگیرانه» به تبیین یکی از مهم ترین ابزارهای سیاست خارجی آمریکا در موضوع اسلام و هراسی و ایران هراسی بپردازد. نگارندگان بر این باورند که رسانههای آمریکایی، نقش محوری و تعیین کننده در «بازنمایی سوگیرانه» از چهره اسلام سیاسی و جمهوری اسلامی ایران دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.