مقاله تأثیر تبلیغات سه بعدی بر تصمیم به خرید:نقش حضور در بین انواع طبقات محصولی (هندسی و مادی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تأثیر تبلیغات سه بعدی بر تصمیم به خرید:نقش حضور در بین انواع طبقات محصولی (هندسی و مادی) دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر تبلیغات سه بعدی بر تصمیم به خرید:نقش حضور در بین انواع طبقات محصولی (هندسی و مادی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر تبلیغات سه بعدی بر تصمیم به خرید:نقش حضور در بین انواع طبقات محصولی (هندسی و مادی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر تبلیغات سه بعدی بر تصمیم به خرید:نقش حضور در بین انواع طبقات محصولی (هندسی و مادی) :

تعداد صفحات :۲۸

با ایجاد تجارب مجازی آنلاین قانع کننده با محصولات، تبلیغ کنندگان می‌توانند به صورت بالقوه ارزش اطلاعات محصول ارائه شده را تقویت کنند، مصرف کنندگان را وارد یک تجربه خرید فعال نمایند، تعداد بازدیدکنندگان با ترافیک منحصر به فرد و تکراری را برای یک سایت افزایش دهند و نهایتاً یک مزیت رقابتی آنلاین ایجاد نمایند؛ بنابراین با پیشرفت‌های روزافزون در تکنولوژی رایانه، توسعه­ی دانش جابجایی به سمت تجربه‌های آنلاین چند حسی­تر امری ضروری به نظر می‌رسد؛ در نتیجه هدف از این مطالعه گسترش دانش مربوط به تجربه مجازی مصرف کننده با آزمون رابطه میان تبلیغات سه بعدی و تصمیم به خرید با توجه به نقش میانجی­گری حضور در بین محصولات هندسی و مادی می‌باشد. برای آزمون فرضیه‌ها، آزمون‌های t نمونه مستقل انجام شد تا تفاوت‌های میانگین بین شرایط سه بعدی و دو بعدی برای هر یک از متغیرهای وابسته، مقایسه گردند. نهایتاً طی دو مطالعه جداگانه در محیط آزمایشی، نتایج به صورتی هماهنگ نشان می‌دهند که تبلیغات سه بعدی بیشتر از تبلیغات دو بعدی قادر به تقویت حس حضور هستند و به درجات مختلفی بر ابعاد تصمیم به خرید یعنی دانش محصولی، نگرش نسبت به برند و نیت خرید مصرف کنندگان تأثیر می‌گذارند. از طرفی چنین تجربه مجازی­ای قادر به “دگرگون سازی” ویژگی‌های تجربه­ای به ویژگی‌های جستجویی است و بدین وسیله ریسک ادراک شده قبل از خرید را در تجارت الکترونیک کاهش می‌دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.