مقاله بررسی رابطه توانمندسازی روانشناختی با یادگیری سازمانی مطالعه موردی: بانک پارسیان (شعبه مرکزی تهران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه توانمندسازی روانشناختی با یادگیری سازمانی
مطالعه موردی: بانک پارسیان (شعبه مرکزی تهران) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه توانمندسازی روانشناختی با یادگیری سازمانی
مطالعه موردی: بانک پارسیان (شعبه مرکزی تهران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه توانمندسازی روانشناختی با یادگیری سازمانی
مطالعه موردی: بانک پارسیان (شعبه مرکزی تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه توانمندسازی روانشناختی با یادگیری سازمانی
مطالعه موردی: بانک پارسیان (شعبه مرکزی تهران) :
تعداد صفحات :۱۶
در سالهای اخیر روند رو به رشدی در توجه سازمان ا به یادگیری سازمانی و توانمندسازی کارکنان به دلیل نقش اساسی که میتوانند در بهبود عملکرد و کسب مزیت رقابتی برای سازمانها ایفا کنند، صورت گرفته است. بنابراین هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه توانمندسازی روانشناختی با یادگیری سازمانی کارکنان بانک پارسیان-شعبه مرکزی تهران است. برای جمعآوری دادهها از پرسشنامه استفاده شد. برای بررسی وضعیت بانک پارسیان از لحاظ متغیرهای توانمندسازی و یادگیری سازمانی از آزمون دو جملهای و همچنین برای بررسی رابطه میان ابعاد توانمندسازی با یادگیری سازمانی از آزمون همبستگی استفاده شد. نتایج پژوهش بیانگر آن است که بانک پارسیان تهران از لحاظ متغیرهای یادگیری سازمانی و توانمندسازی روانشناختی در وضعیت مناسبی (بالاتر از میانگین ۳) قرار دارد. همچنین آزمون فرضیات پژوهش نشان داد که میان ابعاد توانمندسازی روانشناختی کارکنان با یادگیری سازمانی رابطه مستقیم و معنیدار وجود دارد و در میان ابعاد توانمندسازی روانشناختی، احساس شایستگی بیشترین رابطه و احساس مؤثر بودن کمترین میزان رابطه را با یادگیری سازمانی دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.