مقاله رابطه بین ریتمهای زیستی انسانی با عملکرد تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه:دانشجویان رشته مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله رابطه بین ریتمهای زیستی انسانی با عملکرد تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه:دانشجویان رشته مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه بین ریتمهای زیستی انسانی با عملکرد تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه:دانشجویان رشته مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین ریتمهای زیستی انسانی با عملکرد تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه:دانشجویان رشته مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه بین ریتمهای زیستی انسانی با عملکرد تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه:دانشجویان رشته مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات) :

تعداد صفحات :۲۶

مقاله حاضر با هدف بررسی رابطه بین ریتمهای زیستی انسانی با عملکرد تحصیلی دانشجویان به منظور اعمالتغییرات در شیوه برنامهریزی کلاسها به رشته نگارش درآمده است. جامعه آماری این تحقیق دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات بودند و کلاس نمونه شامل ۲۸ دانشجو بود. در کل ترم ۱۴ جلسه آزمون از این دانشجویاناخذ گردید که با توجه به عدم حضور کل دانشجویان در کلیه آزمونها تعداد دادههای معتبر در کل ۳۴۱ عدد بود. ریتم-های زیستی دانشجویان در این تحقیق توسط نرمافزار ایزیبایو ۱ و عملکرد تحصیلی آنها توسط آزمونهای منظّم هفتگی در طول ترم دوم سال تحصیلی ۱۳۸۹-۹۰ اندازهگیری شد. این تحقیق به روش تجربی در محیط واقعی و با استفاده از دوتکنیک کیفی (تحلیل محتوا) و کمی (مقایسه و همبستگی) به تجزیه و تحلیل و نتیجهگیری پرداخته است. دادههای جمع آوری شده تحقیق با استفاده از نرم افزار SPSSو به کمک آزمون همبستگی پیرسون، رگرسیون چند متغیره و
همچنین آزمونهای مقایسه میانگین و دیگر آزمونهای کمکی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج تکنیک تحلیلمحتوا ایجاد رابطه بین ریتمهای جسمی، فکری و شهودی با عملکرد تحصیلی دانشجویان را در برخی از موارد نشان داددرحالیکه استفاده از روش تحلیل کمی وجود هیچ رابطهای را بین ریتمهای زیستی انسانی با عملکرد تحصیلی تأییدنکرد. عموماً روشهای کمی به جهت تعمیمپذیری بالاتر از اهمیت برخوردار هستند، حال آن که روشهای کیفی درصورت استفاده صحیح و کاربرد اصولی، در حوزه منابع انسانی و مسائل مرتبط با آن به دلیل منحصر به فرد بودن انسانهامناسبتر به نظر میرسند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.