مقاله بررسی رابطه سبک یادگیری با انگیزه پیشرفت تحصیلی در مرکز آموزش پشتیبانی نزاجا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه سبک یادگیری با انگیزه پیشرفت تحصیلی در مرکز آموزش پشتیبانی نزاجا دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه سبک یادگیری با انگیزه پیشرفت تحصیلی در مرکز آموزش پشتیبانی نزاجا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه سبک یادگیری با انگیزه پیشرفت تحصیلی در مرکز آموزش پشتیبانی نزاجا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه سبک یادگیری با انگیزه پیشرفت تحصیلی در مرکز آموزش پشتیبانی نزاجا :
تعداد صفحات :۲۴
این پژوهش با هدف تعیین سبک یادگیری و بررسی رابطه آن با انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجویان در مرکز آموزش پشتیبانی شهید امانی نزاجا انجام شده است. در ادامه رابطه مؤلفههای جمعیتشناختی (تحصیلات، سن و سابقه خدمت) با سبک یادگیری دانشجویان مرکز آموزش شهید امانی نزاجا سنجیده میشود. روش تحقیق از نوع همبستگی در سطح اطمینان ۹۵/۰ است. جامعه آماری این پژوهش شامل دانشجویان دورههای عالی، مقدماتی و تخصصی ثانویه در رستههای مختلف میباشند، با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه پژوهش تعداد ۲۶۲ نفر برآورد گردید که از طریق روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب شدهاند. برای گردآوری دادهها از دو پرسشنامه سبکهای یادگیری کلب، پرسشنامه انگیزه پیشرفت تحصیلی استفاده شده است. پایایی پرسشنامه با استفاده از روش آلفایکرونباخ ۸۰۹/۰ برآورد شد و برای تجزیه و تحلیل دادهها از همبستگی پیرسون بهرهگیری شده است. نتایج به دست آمده نشان میدهد که سبک یادگیری غالب در بین دانشجویان مرکز آموزش پشتیبانی شهید امانی نزاجا سبک جذبکننده میباشد. نتایج حاصل از ضریب همبستگی پیرسون حاکی از آن است که بین سبک یادگیری با انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجویان و همچنین بین سبک یادگیری با سن و سابقه خدمت دانشجویان مرکز آموزش پشتیبانی نزاجا رابطه معناداری وجود ندارد و مقدار معنا داری آن به ترتیب برابر با ۲۲۱/۰ ، ۰۶۸/۰ و ۹۴۹/۰ است. ولی بین سبک یادگیری و مقطع تحصیلی دانشجویان رابطه معنادار معکوس وجود دارد و مقدار معناداری آن برابر با ۲۰۵/۰- است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.