مقاله کارآمدی فیلد “زبان” در موتورهای کاوش بینالمللی برای بازیابی نتایج مرتبط در زبان فارسی و عربی (مطالعه مقایسهای: گوگل، بینگ، و یاهو)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کارآمدی فیلد “زبان” در موتورهای کاوش بینالمللی برای بازیابی نتایج مرتبط در زبان فارسی و عربی (مطالعه مقایسهای: گوگل، بینگ، و یاهو) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کارآمدی فیلد “زبان” در موتورهای کاوش بینالمللی برای بازیابی نتایج مرتبط در زبان فارسی و عربی (مطالعه مقایسهای: گوگل، بینگ، و یاهو) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کارآمدی فیلد “زبان” در موتورهای کاوش بینالمللی برای بازیابی نتایج مرتبط در زبان فارسی و عربی (مطالعه مقایسهای: گوگل، بینگ، و یاهو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کارآمدی فیلد “زبان” در موتورهای کاوش بینالمللی برای بازیابی نتایج مرتبط در زبان فارسی و عربی (مطالعه مقایسهای: گوگل، بینگ، و یاهو) :
تعداد صفحات :۲۴
هدف: کارآمدی فیلد “محدودیت زبانی” در سه موتور کاوش گوگل، بینگ، و یاهو و تعیین کارآمدترین موتور کاوش در ارائه نتایج مرتبط در زبان فارسی و عربی.روششناسی: پیمایش بر روی ۳۸ واژه همنویسه در زبان فارسی و عربی انجام شد.یافتهها: موتور کاوش گوگل در بازیابی و رتبهبندی نتایج مرتبط با زبان هدف، عملکرد ضعیفتری نسبت به موتور کاوش بینگ و یاهو داشت. سه موتور کاوش در بازیابی نتایج نامرتبط با زبان هدف، تفاوت معناداری با یکدیگر نداشتند؛ اما در رتبهبندی نتایج نامرتبط با زبان هدف، تفاوت معناداری در عملکرد موتور کاوش گوگل مشاهده شد. همچنین مشخص شد تأثیری در بازیابی نتایج نامرتبط با زبان هدف ندارد.نتیجهگیری: کاربران در بینگ و یاهو با اقبال بیشتری برای بازیابی نتایج مرتبط با زبان فارسی و عربی مواجه هستند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.