مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر رضایتمندی کاربران از بخش خدمات اطلاعرسانی کتابخانه مرکزی دانشگاه مازندران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر رضایتمندی کاربران از بخش خدمات اطلاعرسانی کتابخانه مرکزی دانشگاه مازندران دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر رضایتمندی کاربران از بخش خدمات اطلاعرسانی کتابخانه مرکزی دانشگاه مازندران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر رضایتمندی کاربران از بخش خدمات اطلاعرسانی کتابخانه مرکزی دانشگاه مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر رضایتمندی کاربران از بخش خدمات اطلاعرسانی کتابخانه مرکزی دانشگاه مازندران :
تعداد صفحات :۲۷
پژوهش حاضر، با هدف شناسایی میزان و عوامل مؤثر بر رضایتمندی استفادهکنندگان از خدمات بخش اطلاعرسانی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه مازندران انجام شده است. روش پژوهش، پیمایشی و با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته، شامل ۲۳ سؤال بسته پاسخ و یک سؤال باز پاسخ، انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش، کلیه دانشجویان مراجعهکننده به بخش اطلاعرسانی کتابخانه مرکزی دانشگاه مازندران در سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱ و نمونه شامل ۲۶۰ نفر از مراجعهکنندگان که در مدت دو ماه به بخش اطلاعرسانی مراجعه کردند، میباشد که به شیوه نمونهگیری در دسترس انتخاب شدند. دادهها بر اساس شاخصهای آمار توصیفی و آزمون مجذور کای و tتکنمونهای تجزیه و تحلیل شد. یافتهها نشان داد که کاربران تا حد زیادی از امکان دسترسی به منابع الکترونیکی، پایگاهها و مهارتهای اطلاعاتی و ارتباطی کتابداران رضایت داشتهاند؛ اما از تجهیزات فراهم شده و ساعتکار بخش اطلاعرسانی، ناراضی بودهاند. بیشترین استفاده کاربران از پایگاه فارسی مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) و پایگاه لاتین جامع علوم (Science Direct) بوده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.