مقاله فراتحلیل اثرات روشهای تدریس گروهی بر بازده های تحصیلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله فراتحلیل اثرات روشهای تدریس گروهی بر بازده های تحصیلی دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله فراتحلیل اثرات روشهای تدریس گروهی بر بازده های تحصیلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فراتحلیل اثرات روشهای تدریس گروهی بر بازده های تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله فراتحلیل اثرات روشهای تدریس گروهی بر بازده های تحصیلی :
تعداد صفحات :۴۵
طی چند دهه گذشته، پژوهش در حوزه روشهای تدریس گروهی، توجه محافل پژوهشی را به خود معطوف داشته است. بررسی اثرات روشهای تدریس گروهی بر بازدههای تحصیلی با رویکرد فراتحلیل، کانون توجه این مطالعه بوده است. این پژوهش با روش فراتحلیل انجام شد. جامعه آماری پژوهش کنونی شامل مطالعات مرتبط بود که در فاصله سالهای ۱۳۷۰ تا ۱۳۹۲ در داخل کشور به صورت مقاله تمام متن، پایاننامه و طرحهای پژوهشی در پایگاههای اطلاعاتی و کتابخانههای دانشگاهها یا مراکز دولتی در دسترس بودند. براساس ملاکهای ورود و خروج و نیز تحلیل حساسیت ۱۷۷ اندازه اثر از ۷۷ پژوهش مورد بررسی قرار گرفتند. به منظور تجزیه و تحلیل دادهها از تحلیل حساسیت، مدلهای ثابت و تصادفی، تحلیل ناهمگنی، تحلیل واریانس یک راهه با استفاده نرم افزارهای CMA و SPSS استفاده گردید. نتایج مربوط به اندازه اثر ترکیبی برای مدل اثرات تصادفی مطلوب بود. همچنین، اندازه ترکیبی به تفکیک روشها نشان داد که روش پژوهش گروهی، تقسیم دانشآموزان به گروههای پیشرفت، جیگساو، بحث گروهی و یادگیری باهم به ترتیب دارای بیشترین تا کمترین اندازه اثر بودند. بر اساس نتایج به دست آمده میتوان گفت که استفاده از روشهای تدریس گروهی (مشارکتی و بحث گروهی) در مقایسه با شیوههای سنتی مؤثرترند و به کارگیری این روشها در نظام آموزشی کشور ما میتواند آثار مطلوبی بر بازدههای تحصیلی فراگیران داشته باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.