مقاله بررسی نظریه های اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز نسبت به برنامه های آموزشی مورد نیاز آنها درباره جستجوی اطلاعات به عنوان یکی از ابعاد سواد اطلاعاتی و ارائه راهکارهائی جهت نحوه برگزاری این دوره ها


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نظریه های اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز نسبت به برنامه های آموزشی مورد نیاز آنها درباره جستجوی اطلاعات به عنوان یکی از ابعاد سواد اطلاعاتی و ارائه راهکارهائی جهت نحوه برگزاری این دوره ها دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نظریه های اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز نسبت به برنامه های آموزشی مورد نیاز آنها درباره جستجوی اطلاعات به عنوان یکی از ابعاد سواد اطلاعاتی و ارائه راهکارهائی جهت نحوه برگزاری این دوره ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نظریه های اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز نسبت به برنامه های آموزشی مورد نیاز آنها درباره جستجوی اطلاعات به عنوان یکی از ابعاد سواد اطلاعاتی و ارائه راهکارهائی جهت نحوه برگزاری این دوره ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نظریه های اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز نسبت به برنامه های آموزشی مورد نیاز آنها درباره جستجوی اطلاعات به عنوان یکی از ابعاد سواد اطلاعاتی و ارائه راهکارهائی جهت نحوه برگزاری این دوره ها :

تعداد صفحات:۲۷

چکیده:

این مقاله به بررسی و سنجش نیازهای آموزشی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز می پردازد. تحقیق به روش توصیفی – پیمایشی و جهت گرداوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است.نتایج تحقیق نشان داد که از مجموع پاسخ دهندگان ، ۷۹/۱ درصد نیاز به آموزش را مطرح کرده اند.درمورد انواع اموشهای مورد نیاز اعضای هیئت علمی، ۶۷/۲ درصد از پاسخ دهندگان نیاز به اموزش شیوه جستجو و اطلاع یابی از اینترنت و ۳۶/۸ درصد نیاز به اموزش شیوه استفاده و اطلاع یابی از بانکهای اطلاعاتی و دیسک های فشرده و ۲۱/۹ درصد پاسخ دهندگان نیاز به اموزش شیوع استفاده از امکانات کتابخانه و در نهایت ۱۷/۴ درصد نیاز به آموزش استفاده از منابع چاپی کتابخانه اشاره کرده اند.
نتایج آزمون مجذور «کای» نشان داد که بین سابقه تدریس اعضای هیئت علمی و نیاز به اموزش شیوه استفاده و اطلاع یابی از بانکهای اطلاعاتی و دیسک های فشرده رابطه وجو دارد. از طرفی بین مدرک تحصیلی اعضای هیئت علمی و نیاتز به اموزش شیوه استفاده از امکانات کتابخانه و نیز نیاز به آموزش استفاده از منابع چاپی کتابخانه در سطح p<0.05 رابطه معنی داری وجود دارد.
همچنین بین گروه آموزش فنی مهندسی و گروه علوم پایه تفاوت معنی داری وجود دارد.
در خاتمه با توجه به یافته های تحقیقتوصیه شده است که کارگاه های اموزشی برای اعضای هیئت علمی برگزار شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.