مقاله هویت حرفه ای گذشته، حال، و آرمانی معلمان زبان انگلیسی: سنجش تاثیر تجرب? تدریس بر هویت حرفه ای
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله هویت حرفه ای گذشته، حال، و آرمانی معلمان زبان انگلیسی: سنجش تاثیر تجرب? تدریس بر هویت حرفه ای دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله هویت حرفه ای گذشته، حال، و آرمانی معلمان زبان انگلیسی: سنجش تاثیر تجرب? تدریس بر هویت حرفه ای کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله هویت حرفه ای گذشته، حال، و آرمانی معلمان زبان انگلیسی: سنجش تاثیر تجرب? تدریس بر هویت حرفه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله هویت حرفه ای گذشته، حال، و آرمانی معلمان زبان انگلیسی: سنجش تاثیر تجرب? تدریس بر هویت حرفه ای :
تعداد صفحات :۲۷
هویت حرفهای با پیشرفت حرفهای تفاوت دارد. این مقاله تلاشی است تا با تأکید بر تمایز بین پیشرفت حرفهای با پیشرفت هویت حرفهای، تأثیر تجربه را بر سه بخش هویت حرفهای گذشته، حال و آرمانی سنجش کند. دادههای لازم از طریق پرسشنامه و از میان معلمان زبان در سه لای درونی، بیرونی، و رو به گسترش زبان انگلیسی جمعآوری و در پایان دادههای تعداد ۱۸۰ نفر که پرسشنامه را بهطور کامل پاسخ داده بودند، تحلیل آماری شد. یافتههای پژوهش نشان داد که بین سالهای تدریس بهعنوان شاخص تجربه با هویت گذشته، رابط کم و مثبت، با هویت حال رابط قوی و مثبت، و با هویت آرمانی رابطهای وجود ندارد. بر پای یافتههای پژوهش میتوان گفت که سالهای تدریس و تجربه در بهترین حالت میتواند یکی از ابعاد هویت حرفهای (هویت حال) را تحت تأثیر قرار دهد و تجربه به ضرورت نمیتواند بیانگر حرفهای بودن و متغیر ارتقای هویت حرفهای باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.