بررسی تاثیر برندینگ مکان بر کیفیت زندگی نمونه موردی: محله نازی آباد، فرهنگسرای بهمن


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر برندینگ مکان بر کیفیت زندگی نمونه موردی: محله نازی آباد، فرهنگسرای بهمن دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر برندینگ مکان بر کیفیت زندگی نمونه موردی: محله نازی آباد، فرهنگسرای بهمن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر برندینگ مکان بر کیفیت زندگی نمونه موردی: محله نازی آباد، فرهنگسرای بهمن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر برندینگ مکان بر کیفیت زندگی نمونه موردی: محله نازی آباد، فرهنگسرای بهمن :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

بهبود کیفیت زندگی در هر جامعه ای، یکی از مهم ترین اهداف سیاست های عمومی آن جامعه است. در دهه های اخیر این هدف بیش از پیش در مرکز توجه قرار گرفته است. جابه جایی روزافزون شهروندانی که در جستجوی بهبود کیفیت زندگی خود به شهرها مهاجرت می کنند دال بر این مدعاست. امروزه مردم برای انتخاب محل زندگی تنها معیار بهترین درآمد را در نظر ندارند بلکه بهترین کیفیت زندگی نیز مورد توجه قرار گرفته است. مدیریت و برنامه ریزی برای این شرایط راه حلی نوین و مبتکرانه می طلبد که بهبود کیفیت زندگی، جذب سرمایه، کمبود منابع، رقابت کشورها و شهرها و … را باهم دربرگیرد. روزگاری برندینگ مختص به کالا و خدمات بود. اما امروزه برندنیگ مکان/شهر به عنوان ابزاری نوین در مدیریت شهری محسوب می شود. شاید به همان اندازه که برندینگ محصولات در مرور زمان و فرآیند رقابتی محصولات منجر به ارتقاء کیفیت کالاها و خدمات می شود، برندیگ مکان ها و شهرها نیز دچار همین سرنوشت شوند. در همین راستا هدف از تدوین این مقاله بررسی تاثیر برندینگ مکان بر افزایش کیفیت زندگی ساکنان می باشد. که به عنوان نمونه فرهنگسرای بهمن واقع در محله نازی آباد به عنوان یک برند مکانی مورد سنجش قرار گرفته است. پژوهش حاضر از جمله پژوهش های بنیادی کاربردی می باشد. گردآوری اطلاعات به دو صورت کتابخانه ای و پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری ساکنان محله نازی آباد واقع در ناحیه ۲ منطقه ۱۶ (محله ای که فرهنگسرای بهمن در آن واقع شده است) می باشند. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS و روش آماری همچون تحلیل همبستگی و تحلیل عاملی انجام شده است. نتایج تحقیق حاکی از آن است که برندینگ مکان تاثیر بسزایی بر ارتقاء مولفه های کیفیت زندگی دارد. همچنین تحلیل عاملی گویه های تحقیق را در دو دسته عامل رتبه بندی کرده است. در رتبه اول فرهنگ سرای بهمن بر گویه های شکل گیری تعاملات اجتماعی، تنوع رویدادها، امکانات فراغتی، حمل و نقل عمومی اثرگذار بوده و در رتبه ی بعدی گویه های شکل گیری خاطرات و ارایه خدمات قرار گرفته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.