بررسی عوامل و تاثیرات مدیریت ارتباط با مشتری بر صنعت بیمه


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل و تاثیرات مدیریت ارتباط با مشتری بر صنعت بیمه دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل و تاثیرات مدیریت ارتباط با مشتری بر صنعت بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل و تاثیرات مدیریت ارتباط با مشتری بر صنعت بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل و تاثیرات مدیریت ارتباط با مشتری بر صنعت بیمه :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

از صنایع بسیار با ارزش جوامع می توان از صنعت بیمه که خود به نوعی باعث توسعه روزافزون آن جامعه می شود، یادکرد. امروزه در تمامی جوامع توسعه یافته، بیمه را عاملی مهم در توسعه کشورها می دانند زیرا معتقدند بیمه در رشدبخشهای مختلف اقتصادی نقش برجسته ای را ایفا می نماید و با پوشش خسارات ناشی از انجام فعالیتهای اقتصادیوتوسعه ای جامعه، انگیزه های سرمایه گذاری را نیز افزایش می دهد. به عبارت بهتر صنعت بیمه به عنوان مجموعه ایاز بنگاه های اقتصادی هزینه ها و منافع خود را در نظر می گیرد و در نقطه بهینه به گونه ای عمل می کند تا حداکثرخدمات را با حداقل هزینه ارایه دهدکه این باعث حرکت سریع توسعه در جامعه می شود. یکی از ویژگی های شرکتهایبیمه، محوری بودن آنها در مسایل مالی است که علاوه بر تامین امنیت فعالیتهای اقتصادی از طریق ارایه خدمات بیمه ای، با مشارکت وبکارگیری منابع مالی انباشته شده نزد خود در بازارهای مالی ، می توانند موجب تحرک و پویایی ونیز رشد وتوسعه بازارهای سرمایه شوند. با وجودنقش اساسی و تعیین کننده صنعت بیمه در رشد بازارهای مالی کشور، نهادهایفعال در این بازارها آن طور که باید از انسجام وسازمان یافتگی لازم برخوردار نیستند و به صورت سنتی فعالیت مینمایند که این موجب اثرگذاری نامطلوب بر فرایند رشد وتوسعه سایر بخشهای اقتصادی خواهد شد. محاسبه توان بالقوه صنعت بیمه کشورمان در مقایسه با متوسط کشورهای در حال توسعه وتوسعه یافته ،نشان می دهد که مشارکت اینصنعت در بازار سرمایه به صورت بالقوه بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد قابل افزایش است . با توجه به توان بالقوه صنعت بیمهکشور در بازارهای سرمایه می توان از تکنیکهای بازاریابی خدمات برای بهبود وضعیت صنعت بیمه کشوراستفاده کرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.