بررسی شاخص های مرتبط با سیاست های بندری و عوامل جغرافیایی و حمل ونقلی تاثیرگذار در افزایش رسوب کالا در بندر امام خمینی (ره) و تعیین میزان اهمیت آن ها با استفاده از تکنیک تصمیم گیری AHP فازی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی شاخص های مرتبط با سیاست های بندری و عوامل جغرافیایی و حمل ونقلی تاثیرگذار در افزایش رسوب کالا در بندر امام خمینی (ره) و تعیین میزان اهمیت آن ها با استفاده از تکنیک تصمیم گیری AHP فازی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی شاخص های مرتبط با سیاست های بندری و عوامل جغرافیایی و حمل ونقلی تاثیرگذار در افزایش رسوب کالا در بندر امام خمینی (ره) و تعیین میزان اهمیت آن ها با استفاده از تکنیک تصمیم گیری AHP فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی شاخص های مرتبط با سیاست های بندری و عوامل جغرافیایی و حمل ونقلی تاثیرگذار در افزایش رسوب کالا در بندر امام خمینی (ره) و تعیین میزان اهمیت آن ها با استفاده از تکنیک تصمیم گیری AHP فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی شاخص های مرتبط با سیاست های بندری و عوامل جغرافیایی و حمل ونقلی تاثیرگذار در افزایش رسوب کالا در بندر امام خمینی (ره) و تعیین میزان اهمیت آن ها با استفاده از تکنیک تصمیم گیری AHP فازی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از این مقاله شناسایی شاخص های مرتبط با عوامل جغرافیایی ،حمل ونقلی و سیاست های بندری تاثیر گذار بر رسوب کالادر بنادر ایران در درجه ی اول و بررسی اثرمند بودن این شاخص ها در بندر امام خمینی(ره) بر اساس یک مطالعه ی توصیفی-فازی است . جامعه ی آماری این تحقیق شاملAHP پیمایشی و اولویت بندی این شاخص ها یه کمک تکنیک تصمیم گیری کلیه متخصصان و کارشناسان بندر امام و نمونه ی انتخابی ، به تعداد محدود از مدیران رده عالی بندر امام و شرکت های لجستیکی انتخاب شده اند . بر اساس نتایج به دست آمده در گروه عوامل جغرافیایی و حمل ونقلی شاخص : نبود ظرفیت جاده ای مناسب برای حمل و نقل و خروج از بندر و انتقال به پس کرانه و در گروه سیاست های بندری شاخص : پایین بودن هزینه ی انبار داری بندر نسبت به نگهداری کالا در انبار های خارج از بندر دارای بیشترین اهمیت هستند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.