ساخت و مجهزسازی ماشین ضربه سقوطی کم سرعت جهت تعیین ظرفیت جذب انرژی در فوم کامپوزیتی با زمینه آلومینیوم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ساخت و مجهزسازی ماشین ضربه سقوطی کم سرعت جهت تعیین ظرفیت جذب انرژی در فوم کامپوزیتی با زمینه آلومینیوم دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ساخت و مجهزسازی ماشین ضربه سقوطی کم سرعت جهت تعیین ظرفیت جذب انرژی در فوم کامپوزیتی با زمینه آلومینیوم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ساخت و مجهزسازی ماشین ضربه سقوطی کم سرعت جهت تعیین ظرفیت جذب انرژی در فوم کامپوزیتی با زمینه آلومینیوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ساخت و مجهزسازی ماشین ضربه سقوطی کم سرعت جهت تعیین ظرفیت جذب انرژی در فوم کامپوزیتی با زمینه آلومینیوم :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسی مکانیک مدرس (فنی و مهندسی مدرس)
تعداد صفحات :۱۳
در مقاله حاضر، ظرفیت جذب انرژی فوم آلومینیوم A356 تقویت شده با ذرات SiC تحت بار ضربه ای مورد مطالعه قرار گرفته و نتایج جدیدی حاصل گردید. ماده فومی با استفاده از روش ذوبی به کمک عامل فوم ساز CaCO3، ساخته شد. دستگاه آزمون ضربه سقوطی در مقیاس آزمایشگاهی طراحی و ساخته شد. مدار کامل نیروسنج دینامیکی (لودسل) طراحی و روی آن نصب گردید. آزمایش ضربه با استفاده از یک ضارب نیم کروی و با سرعت ۶.۷۰ m/s، بر روی نمونه های فوم انجام شد. نمودار تغییرات نیرو بر حسب زمان به دست آمد و نتایج حاصله، با نتایج به دست آمده از سنسور پیزوالکتریک مقایسه شد که مطابقت خوبی بین آن ها وجود دارد. پاسخ ضربه به دست آمده برای فوم کامپوزیتی A356/SiCp، یک پاسخ کم نوسان (حداکثر با %۵.۸ نوسان) و پایدار است که بیانگر طراحی مناسب ماشین و خروجی قابل اعتماد آن می باشد. هم خوانی رفتار ماده با نتایج محققین دیگر نیز، بر این امر صحه می گذارد. پاسخ مذکور شامل سه ناحیه الاستیک، بار پلاتو و شکست می باشد؛ در ناحیه پلاتو، فوم می تواند تغییرشکل های پلاستیک را در یک بار تقریبا ثابت تحمل نماید. پایان ناحیه پلاتو و شروع ناحیه شکست ماده، در لحظه ای اتفاق می افتد که نرخ انرژی جذب شده توسط فوم کاهش می یابد. مقدار بار پلاتو و انرژی جذب شده که توسط لودسل برآورد شده است، بترتیب برابر با ۱.۶۲ KN و ۲۲.۰۴ J بوده که در مقایسه با سنسور پیزوالکتریک، دارای خطای نسبی ۱.۸ و ۷.۷ درصد می باشد. مقدار (و درصد) انرژی جذب شده در نواحی الاستیک، پلاتو و شکست بترتیب برابر با (۲۷.۵%) ۶.۰۷ J، (۲۹.۹%) ۶.۵۸ J و (۴۲.۶%) ۹.۳۹ J می باشد.
کلید واژه: فوم کامپوزیتی A356/SiC
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.