کاربرد دیدگاه پدیدارشناسی ون ‌منن در مطالعات برنامه درسی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کاربرد دیدگاه پدیدارشناسی ون ‌منن در مطالعات برنامه درسی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاربرد دیدگاه پدیدارشناسی ون ‌منن در مطالعات برنامه درسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاربرد دیدگاه پدیدارشناسی ون ‌منن در مطالعات برنامه درسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کاربرد دیدگاه پدیدارشناسی ون ‌منن در مطالعات برنامه درسی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)

تعداد صفحات :۶

مقدمه: مطالعات پدیدارشناسی عموما با ادراک یا مفاهیم، نگرش و عقاید، احساسات و عواطف افراد سروکار دارد. در این رویکرد، با استفاده از مصاحبه یا محصولات فرهنگی و یا آنچه نویسنده طراحی می کند (مانند فیلم، عکس و …)، می توان تجارب افراد از پدیده های ویژه را استخراج کرد. این مقاله به بررسی کاربرد دیدگاه پدیدارشناختی ون ‌منن در مطالعات برنامه درسی پرداخته است. هدف این مقاله بررسی و توصیف دیدگاه پدیدارشناختی ون ‌منن در زمینه برداشت ‌ها از برنامه درسی، میزان اهمیت ‌دادن آن به معلم، اهمیت تدریس و انتخاب محتوی و مواد درسی بود.نتیجه ‌گیری: زیست ‌جهان شخصی هر فرد می تواند در معرفت عمومی تجربه های روزمره شناخته شود؛ این تایید، راهی برای ملاحظه توصیف های مربوط به زیست‌ جهان دیگران می گشاید. البته مطالعات ناظر بر این است که گزارش های دانش آموزان از زیست ‌جهان ‌شان بسیار متغیر و خلاصه تر از آن است که الگوی کلی و روشن از آن پدیدار شود.

کلید واژه: پدیدارشناسی، برنامه درسی، تدریس، محتوی و مواد درسی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.