بررسی عوامل بازدارنده و سوق دهنده پیاده سازی طرح کوپن های آموزشی در آموزش و پرورش ایران


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل بازدارنده و سوق دهنده پیاده سازی طرح کوپن های آموزشی در آموزش و پرورش ایران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل بازدارنده و سوق دهنده پیاده سازی طرح کوپن های آموزشی در آموزش و پرورش ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل بازدارنده و سوق دهنده پیاده سازی طرح کوپن های آموزشی در آموزش و پرورش ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل بازدارنده و سوق دهنده پیاده سازی طرح کوپن های آموزشی در آموزش و پرورش ایران :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

طرح کوپن های آموزشی در سالهای اخیر بسیار مورد توجه کشورهای دنیا قرار گرفته است.پژوهش حاضر با هدف امکانسنجی طرح کوپن های آموزشی در نظام آموزش و پرورش ایران انجام شد.روش پژوهش حاضر توصیفی پیمایشی می باشد.جامعه آماری پژوهش – حاضر عبارت است از کلیه مدیران مدارس شهر شوش اطلاعات مربوط به جامعه آماری به تفکیک مقطع تحصیلی ارایه شده است.نظر به محدود بودن جامعه آماری پژوهش حاضر برای نمونه گیری از جامعه مدیران مدارس از روش سرشماری)همه مدیران مدارس شهر شوش( استفاده شد.در پژوهش حاضر داده های مورد نیاز به با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته در مورد امکانسنجی پیاده سازی طرح کوپن های آموزشی گرداوری شد. این پرسشنامه محقق ساخته و مشتمل بر ۳۱ گویه است که در طیف ۵ گزینه ای لیکرت تنظیم شده است. روایی این پرسشنامه با استفاده از روایی محتوایی گویه با استفاده از نظرات اساتید راهنما و متخصصان حوزه اقتصاد آموزش و پرورش تایید گردید. برای به دست آوردن پایایی این ابزار از روش بازازمایی استفاده شد و سپس برای آن ضریب آلفای کرانباخ محاسبه شد. که ضریب الفای ۰.۷۶ برای عوامل بازدارنده و ضریب ۰.۷۵ برای عوامل سوق دهنده به دست آمد که ضریب نسبتا مطلوبی است. در این پژوهش علاوه بر استفاده از روش های امار توصیفی از روش های امار استنباطی مانند آزمون t تک نمونه ای برای آزمون میزان امکان استقرار طرح کوپن های آموزشی استفاده شد. یافته های پژوهش نشان میدهد که یافته های این پژوهش ۵۰ عامل بازدارنده و سوق دهنده پیاده سازی طرح کوپن های اموزشی را مشخص کرده است. همانطور که در جدول زیر مشاهده میشود در بین عوامل زیرساختی بازدارنده زیرساخت نیروی انسانی بالاترین میانگین را به خود اختصاص داده است. عامل زیرساخت دانش، زیرساخت مدیریت مالی، و زیرساخت سیاسی قانونی،در – رتبه های دوم تا چهارم قرار دارند. در بین عوامل سوق دهنده عامل زیرساختی سیاسی قانونی رتبه اول را دارست. عوامل زیرساخت – مدیریت مالی، دانش و نیروی انسانی به ترتیب رتبه های دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.