عوامل موثر بر تجارت اجتماعی (با تمرکز بر انتقال قدرت از فروشندگان به خریداران)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر تجارت اجتماعی (با تمرکز بر انتقال قدرت از فروشندگان به خریداران) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر تجارت اجتماعی (با تمرکز بر انتقال قدرت از فروشندگان به خریداران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر تجارت اجتماعی (با تمرکز بر انتقال قدرت از فروشندگان به خریداران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر تجارت اجتماعی (با تمرکز بر انتقال قدرت از فروشندگان به خریداران) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

ظهور رسانه های اجتماعی، توانمندسازی کاربران نهایی با انتقال قدرت از فروشندگان به خریداران را نشان می دهد. مصرف کنندگان قادر به ایجاد محتوا و به اشتراک گذاری آنها در شبکه های خود و دوستا نشان شده اند. محتوای دیجیتال بوسیله افرادی ایجاد شده است که برایشان ارزش اقتصادی دارد. پیامدهای اقتصادی در قالب فروش محصول از طریق تعاملات اجتماعی افراد، در حال حاضر باید توسط کسب و کارها مورد توجه قرار گیرد. ظهور تجارت اجتماعی تحول مهمی در تجارت الکترونیک است. این مقاله تئوری حمایت اجتماعی، ساختارهای تجارت اجتماعی و مفاهیم سیستم های اطلاعاتی را ترسیم خواهد کرد و یک مدل مفهومی پیشنهادخواهد کرد. این مدل پیشنهادی نقش رسانه اجتماعی را در تسهیل ارتباطات آنلاین بین مصرف کنندگان از طریق ساختار تجارت اجتماعی را بررسی خواهدکرد ، که به پشتیبانی آنلاین اجتماعی منجر خواهد شد. یک تحقیق در بررسی مدل ساختاری انجام شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از SEM-PLS نقش فاکتورهای مهم رسانه اجتماعی را در تسهیل ارتباط آنلاین از طریق ساختار تجارت اجتماعی، تولید و پشتیبانی آنلاین اجتماعی و تاثیر رفتار مصرف کنندگان و ارزش تجارت اجتماعی برای بازاررا نشان می دهد. مفاهیم نظری و مفاهیم عملی این پژوهش در پایان مقاله توضیح داده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.