بررسی رابطه بین ابزارهای تبلیغاتی و توسعه گردشگری ورزشی در شهرستان مشکین شهر


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین ابزارهای تبلیغاتی و توسعه گردشگری ورزشی در شهرستان مشکین شهر دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین ابزارهای تبلیغاتی و توسعه گردشگری ورزشی در شهرستان مشکین شهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین ابزارهای تبلیغاتی و توسعه گردشگری ورزشی در شهرستان مشکین شهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین ابزارهای تبلیغاتی و توسعه گردشگری ورزشی در شهرستان مشکین شهر :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

یکی از اقسام گردشگری که در دهه های اخیر رشد فزاینده ای یافته و توجه اقشار مختلف جامعه را به خود جلب نموده است، گردشگری ورزشیمی باشد. تلفیق صنایع گردشگری و ورزش به عنوان صنایع قدرتمند و با اهمیت دنیا، موجب آن گردیده تا یکی از شگفت انگیز ترین صنایعخدماتی، به نام صنعت گردشگری ورزشی پدید آید. تبلیغات نیز یکی از پدیده هایی است که از گذشته های دور رواج داشته و اهمیت آن روز بهروز بیشتر و آشکارتر می گردد. بنابراین در این تحقیق به بررسی رابطه بین ابزارهای تبلیغاتی و توسعه گردشگری ورزشی در شهرستان مشکین شهرمی پردازیم. روش تحقیق پژوهش حاضر توصیفی- همبستگی بوده و ۵۰ نفر از جامعه ورزشکاران این شهرستان، جامعه آماری تحقیق را شکل میدهند. برای تجزیه و تحلیل داده های پژوهش از نرم افزار SPSS استفاده شده است. در این نرم افزار، در سطح آمار توصیفی از جدول توزیعفراوانی، میانگین، میانه و انحراف معیار و استفاده شده اما در سطح آمار استنباطی از روش تحلیل همبستگی برای بررسی فرضیات تحقیق استفادهشده است که نتایج حاصل نشانگر این است که ابزارهای تبلیغاتی بر توسعه گردشگری ورزشی تأثیر معنی دار قابل قبولی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.