بررسی عوامل و استراتژی موثر بر تجاری سازی محصول در شرکت های دانش بنیان شهر تهران


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل و استراتژی موثر بر تجاری سازی محصول در شرکت های دانش بنیان شهر تهران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل و استراتژی موثر بر تجاری سازی محصول در شرکت های دانش بنیان شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل و استراتژی موثر بر تجاری سازی محصول در شرکت های دانش بنیان شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل و استراتژی موثر بر تجاری سازی محصول در شرکت های دانش بنیان شهر تهران :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل و استراتژی موثر بر تجاری سازی محصول درشرکت ها ی دانش بنیان در استان تهران انجام گرفته است. روش تحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی است، روش گرداوری اطلاعات به صورت کتابخانه ای و میدانی می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر مدیران و کارشناسان شرکت های دانش بنیان که در زمینه تجاری سازی محصول صاحب نظر هستند می باشند، که تعداد این افراد در مجموعبرابر N=150 نفر می باشد. روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده می باشد و تعداد نمونه n=120 نفر می باشد. جهت ارزیابی و اندازه گیری متغیرهای مستقل و وابستهتحقیق، شاخص هایی با نظر خبرگان و متخصصین در زمینه موضوع پژوهش، انتخاب و تایید شده اند و براساس شاخصهای مذکور، سوالات پرسشنامه جهت توزیع در بین افرادنمونه آماری طراحی شده است . پس از جمع آوری پرسشنامه ها و آماده سازی داده های پژوهش، تحلیل آماری با نرم افزار Excel و SPSS19 انجام گرفت و براساس آزمون آنتروپی این عوامل اولویت بندی شدند. نتایج تحلیل آماری بیانگر این مطلب میباشد که عامل فردی، عامل مالی، عامل بازار، عامل فنی، عامل سازمانی، عامل دولتی و استراتژی افزایش انگیزه فردی، استراتژی بازاریابی، استراتژی رهبری و مدیریت سازمانی، استراتژی حمایت دولت از تولیدات داخلی، استراتژی اعطای معافیت های مالیاتی به واحدهای تولیدی، استراتژی ایجاد اعتماد در بخش خصوصی و استراتژی ایجاد امکان ات زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزاری تجاری سازی بر موفقیت تجاری سازی محصول در شرکت های دانش بنیان تاثیر گذارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.