اولویت بندی عناصرحفظ مشتری درکسب و کارالکترونیکی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی عناصرحفظ مشتری درکسب و کارالکترونیکی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی عناصرحفظ مشتری درکسب و کارالکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی عناصرحفظ مشتری درکسب و کارالکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی عناصرحفظ مشتری درکسب و کارالکترونیکی :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

امروزه، در کسب و کارهای الکترونیکی، به دست آوردن و حفظ مشتریان جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف سازمان ها به خود اختصاص داده است و مدیران ارشد به خوبی می دانند موفقیت آنها در راه رسیدن به اهداف کلان سازمان، در گرو جلب رضایت و حفظ مشتریان است. پژوهش حاضر با هدف بررسی و اولویت بندی عناصر حفظ مشتری در کسب و کار الکترونیکی انجام گرفته است. جامعه آماری، کارمندان بانک سپه استان خراسان جنوبی می باشد. دادهها و اطلاعات پژوهش حاضر با روش مطالعه میدانی به منظور گردآوری دادهها و توزیع پرسشنامه خیره بین راهبران سیستم جمع آوری گردید و سپس با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی که برای تمام سازمان ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج این تحقیق نشان می دهد که عناصر امنیت اطلاعات مشتری و سهولت در نحوه استفاده در بالاترین اولویت قرار دارد و عنصر سطح خدمات مشتری در پایین ترین اولویت قرار دارد. با توجه به مطالعات محدود که در زمینه حفظ مشتری در کسب و کارهای الکترونیکی صورت گرفته است، نتایج این تحقیق می تواند فعالان و محققان در زمینه کسب و کار الکترونیک را در بررسی و شناخت عوامل موثر بر حفظ مشتری یاری نماید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.